JOHANNA UTTERBERG - 1:a advent 2009

Johanna Utterberg

1:a advent 2009

fick oväntat besök igårkväll av kompisar till mamma&pappa. de stannade till klockan kvart över ett, sedan var det lite plock innan det blev sängen och nattinatt. inte ofta mina föräldrar är vakna så länge, haha. sov bort halva dagen idag också, vaknade först klockan tjugo över elva. men då hjälpte jag pappa med några pinnar och så fick jag faktiskt köra bilen med släpvagn, yeaahoo, dock endast på gården, men iaf, det var roligt. efter det räknade jag matte, fattar inte allt, men har räknat ut att jag bara har 17 sidor kvar att räkna innan jul, så är matte A klart. så himla skönt, dock är det två prov som fortfarande gäller, men fifan, det här ska jag fixa!

nu väntar en supermysig kväll med småkusinerna och firande av morbror. adventsmys, pepparkakor och glögg. mmm, jag gör tummen upp! :)<3

uppdaterar senare ikväll!
puss /ju