JOHANNA UTTERBERG - godnatt allihopa, sleeptime!

Johanna Utterberg

godnatt allihopa, sleeptime!
säger godnatt nu.
tackar för en mysig fika och förmiddag med johanna&agnes, en underhållande dag i skolan med spruta och massa garv från viggaaan och mattias, mammas pratstund och gud för maten.
det sista lät kanske lite konstigt, haha, men äh.

imorgon blir det GGN med bästaste michaela, sedan mys&film med henne&vickan!
det ser jag fram emot!

förresten, jag har fått en symptom nu, det gör ganska ont i armen, svårt att sträcka ut och den ömmar.
bara så att ni intresserade vet, hihi.
godnatt.

puss/ju
#1 - alexandra

hej johanna!! hur mår du idag?

#2 - Virginia

Aj då, hoppas du inte förvandlas till en gris bara, tänk om man kunde det va vaccinet? (a) Jag har nog för livlig fantasi haha ses imorn puss<3

#3 - johanna

hej alexandra!

jag mår bara bra, har väldigt ont i min arm dock! har haft det sen fredagskväll, haha. hur är det med dig då??

#4 - johanna

haha, nej jag blir ingen gris, eller brukar de ha ont i armarna? ;) haha, ja tänk om, men jag gillar din fantasi, den är flummig! :D

det gör vi! puss <3