JOHANNA UTTERBERG - personalfest

Johanna Utterberg

personalfest

nu har jag hunnit powerwalka, ätit, pratat med måns, michaela och pluggat. dock har jag fastnat på massa tal i både fysiken och matten, så behöver massor av hjälp innan jag kan fortsätta. nu skall jag vänta in mamma som kommer hem om en kvart och försöka plocka upp lite på mitt rum.

juste. personalfesten igår var riktigt jävla rolig! det var både tävling i bassänger, äggkastning, spräckta badbyxor, skratt och höjdskräck som sattes på prov. fick vara försökskanin på halfpipe inför alla, helt galet att bara se stup och inte hinna tänka en tanke innan man var nere. efter allt bad och lekande fick vi avnjuta mycket god matbuffé nere i servicehuset och umgås. absolut en helt värd kväll! så här kommer lite bilder;
 


colin&michaela


lagen var redo däruppe


carro splash


hahahaha, jag blir så full i garv, bilden talar för sig själv


vissa var mer än galna


favoritgrejen helt klart! bror min på bilden.

#1 - Virginia

Shit vilka härliga bilder :) Galet nice^^