JOHANNA UTTERBERG - när man tittar upp.

Johanna Utterberg

när man tittar upp.

när man tittar upp från marken och lägger märke till allting som sker runt omkring en. när man upptäcker de närmaste människorna, de utsträckta händerna och världens viktigaste faktorer. när du inser att hoppet alltid går brevid dig och när du förstår att ljuset aldrig slocknar. ta hand om den stunden. njut av härligheterna och släpp aldrig taget om de som betyder. för man kan inte begära något vackrare i livet.

helluuu på er mina kära läsare! nu har jag hamnat här vi denna sega rishög, men är glad för att jag tar mig i kragen och orkar skriva ett inlägg. kan ju meddela att min helg har varit helgrym, varav att den startade med en alldeles fantastisk fredag med girlsen, hyperaktivitet och super nyheter! då ska man inte klaga! dagen har tillbringats med familjen i follingbo, varav att jag fick köra både fram och tillbaka, så grymt roligt att det gick så bra, och jag fick faktiskt för första gången köra med bil i stadens rondeller! så nu taggar jag inför våren då det blir övningskörning som bara den! grymt! det är sjukt hur mycket som hänt hela helgen, så mycket som har sagts och allt roligt folk jag har träffat från gamla tider! jag kan bara inte sluta glädja mig åt alla händelser ska ni veta!

numera är faktiskt mitt schema helt super, efter att fått typ årets nyhet av biträdande rektorn i fredags, dvs; att vår naturvetenskap flyttas fram till tvåan! så numera börjar jag 12.00 på måndagar, 11.40 på tisdagar, slutar tidigt onsdag, och redan klockan 11.00 på fredagar! helgrymt kan jag meddela, så nu jävlar ska det njutas av kommande vår och tränas så in i bomben! första veckan iaf (a), haha. nejdå, men det lär bli många gympass, eftersom jag tyvärr måste lägga av med min älskade friskis och svettis som jag annars har haft två gånger i veckan. men det går bara inte ihop, jag hinner inte plugga på måndagarna när jag har matteläxa, gym och golfträning på tisdagar, jag har golfgymnasieträningar på onsdagarna i visby, torsdagar blir det bara vanlig idrott i skolan, och fredagar hinner jag nu med gymmet en timme innan bussen går hem. sen så tror jag att jag även lägger in ett gympass på måndagsmorgonen, för det vore ju skönt, därefter tvingar väl mamma ut mig på någon springtur då och då. hehe...

en kaffekopp och en film skulle inte sitta fel nu, så det blir att krypa ner i soffan under en gosig film och mysa ikväll. gilla!

puss på er /ju

jag säger bara fan om du gjorde bort dig. läs mellan raderna och inse fakta!
give me the world.

en människa vars betydelse för några år sen fick mig att fortsätta framåt. saknade dagar.