JOHANNA UTTERBERG - en kokhet runda

Johanna Utterberg

en kokhet runda

jobbade mina timmar i kiosken, det rullade på folk hela tiden, så det gick snabbt idag. slutade ett och for då direkt hem och hämtade hugo, tillbaka till banan igen och snabb rusning för att hinna fram till första tee på 9-hålaren. jag lyckades börja lite halvknakigt med att hamna i vattnet, men gjorde sedan par fram till hål 7. på 8an och 9an blev min boll uppäten av gräset, så det blev inte sådär jättebra direkt, men gick ett över hcp så får väl vara nöjd. hade flera enputtar, så nu hoppas jag att mina längdkänsla är på väg tillbaka.

kom in till klubbhuset sedan, så betalade då mina små skor, så nu är de mina. och idag får jag studiebidraget också, så det här är bara en enda STOR tumme upp för. mycket glad att äntligen ha ett par fina och sköna dojjor.

nu blir det duschen och fixa i ordning sig, innan man kokar ihop totalt i denna värme, och innan mina kusiner kommer på middag. det skall bli en mysig kväll.

puss


  
happyface för mina nya skor!