JOHANNA UTTERBERG - mors dag

Johanna Utterberg

mors dag

har haft en ganska hektisk dag på jobbet idag, blev mycket folk tillslut efter att knappt ha haft någon. många som bara var ute och åt med sin mamma/farmor/mormor/fru, så det var en rusning i någon timme där. men kul är det, roligare när det är folk och sen att det var ett stort gäng med herrar, som inte var dåliga på att beställa. och tyckte att jag klarade av det ganska bra för att vara tredje gången, så börjar man även få in grejen med hur man ska bära alla tallrikar och kassaapparatens applikationer, så framåt i utvecklingen går det iaf.

kom hem, bytte om och fixade mig i ordning för en middag med familjen på uppe verandan i solen, riktigt stekit hett och mysigt. grattis kära mamma på mors dag!

har tagit ledigt från skolan imorgon för att följa med mamma som hjälp till företagshandeln. så det lär bli ikea och stockholm för hela slanten. dock bara över dagen, men pengarna försvinner ju lika snabbt iaf. haha, hoppas även på nytt skrivbord för min egen del, menmen, vi får se. det blir iaf en dag med bara mami, för mig själv. :)
pusss!


dagens bild från när jag tog en liten paus på jobbet.