JOHANNA UTTERBERG - söndaaaa

Johanna Utterberg

söndaaaa

ligger nyvaken i sängen. satte mig och såg några avsnitt vänner igår kväll när jag var klar med bloggdesignen, så låg och småfnittrade för mig själv. skönt vart det iaf! somnade dock strax innan ett och har sovit jättekonstigt i natt. har vaknat minst sju gånger av att jag trott att jag försovit mig till jobbet, fast att jag visste att jag ställt en väckarklocka vid halv tio. sen har jag drömt konstiga saker om golfbanan, och ja, min natt har varit mycket underlig. men har fått sova några timmar, och vaknade nu slutligen av att grannen sitter och snickrar på sitt tak. så ett evigt bankande är det som hörs här ja.

förresten, någon som vet något om de två döda männen i singelolyckan i vall igårkväll? en var född 62, men den andra har de inte idientifierat. jag är lite småorolig.

nu blir det lång och mysig frukost med familjen innan jag drar till jobbet!
puss så länge