JOHANNA UTTERBERG - mat är uppvärming inför plugg

Johanna Utterberg

mat är uppvärming inför plugg

JAG ÄR KLAR!
jag tror inte att jag känt dagens känsla och att saker bara uppenbart fungerar bättre än någonsin, på väldigt länge. fick ihop hela multimediauppgiften, som jag varit tvungen att göra om mer än en gång, äntligen. absolut inte helt själv, men med lite förklarande av en klasskompis har jag nu kunnat lämna in den och behöver inte tänka mer på den. däremot har jag mitt eget projektarbete i multimedia som jag ska lämna in om en vecka. men det ser ljust ut, det går framåt i rasande fart just nu, och tror faktiskt att jag inte har mycket kvar att göra på den.

blir pluggdag idag. prov imorgon, uppgifter som ska in och annat som ska vara klart. men det ser jag fram emot, har laddat upp med två knäckemackor och kaffe. så nu är jag laddad till max!
pussss


ABOOOO. bjuder på den, som allt annat.