JOHANNA UTTERBERG - READ THE NEWSPAPER

Johanna Utterberg

READ THE NEWSPAPER
vaknade upp i ett ryck efter tio när jag kom på att intervjun från i tisdags skulle komma i tidningen idag. så yes, jag sprang ner för att checka in hur vi såg ut och om det vi sagt kommit fram i texten (jag litar inte alltid på tidningen) men jodå det får duga. fast jag måste tillägga att äran var inte bara at få prata för självaste kronprinsessparet utan också för alla de 250 människor som faktiskt var där. och att vi lyckades få fram ett viktigt budskap om teknik och framtiden, samtidigt som vi påverkade och berörde människorna som lyssnade, det var det som var häftigast. plus allt beröm vi fick, det glädjer mig än idag.

nu ligger frukosten i magen och jag tänkte bege mig ut på en promenad i lugnt tempo eftersom jag fortfarande är krasslig i halsen och att när jag överanstränger mig så får jag hostanfall. men på med bra musik i öronen och sen drar jag ut för lite motion.
puss


teknik är framtiden