JOHANNA UTTERBERG - IT'S NOT A FANTASY

Johanna Utterberg

IT'S NOT A FANTASY
Klockan är tjugo över sex och här sitter jag i en sömnlös kropp. I natt har var det var hemskt, jag har seriöst inte sovit alls. Tittat på klockan stup i kvarten, haft feberinbillningar (alltså vakna drömmar, fast utan feber eftersom jag inte är sjuk), lyssnat på regnet som har smattrat på rutorna och vänt mig ett x antal gånger i sängen. Antagligen behövs det tändstickor för att hålla upp mina ögon i eftermiddag och femton liter kaffe på det. Att det skall vara så svårt? Gäsp.

Förövrigt så är det inte en jättelång dag idag; lite labbande på kemin, halv svenska, skolfoto och indelning av projektarbete-grupper. Yeahj. Sedan skall jag möta upp Jonatan för en fika innan jag drar mig hemåt för att gå på träning.
Puss




#1 - Sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram

#2 - Anonym

Nu är dagens blogg avslutad och vinnarna är uppe på bloggen. Vann du inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-18/#comment

#3 - MADDES

jag hade en fin tisdag. händer ikväll?