JOHANNA UTTERBERG - J. JOHNSON IN MY HEART

Johanna Utterberg

J. JOHNSON IN MY HEART
tjenare!
har nu kommit in efter en härlig powerwalk med hög musik i öronen. i och med att jag nyss har sett stomp the yard så gjorde musiken mig helt galen. eller javisst, jag må vara galen i vanliga fall också, men när jag är ute och går så brukar jag hålla mig till det. men inte idag inte, för musiken gjorde så att jag införde små intervaller, i det annars ändå höga tempot, med hjälp av springturer. och haha, tacka gud för att ingen såg mig, det var som en hinderbana eftersom jag tog en av skogsslingorna idag. det var hopp över grenar, ducka under träd, sidledshopp för att inte krocka i någon buske och samtidigt försöka hålla balansen när isfläckarna kom. jag är tokig. jajamänsan! men skönt att få göra av med lite energi. nu tänkte jag hoppa i duschen, sedan får vi väl se vad som händer.
puss