JOHANNA UTTERBERG - ANDRA HAR SÅ FIN PLANERING

Johanna Utterberg

ANDRA HAR SÅ FIN PLANERING
Här sitter jag med en STOR kopp kaffe (en halvliter kaffe för att vara petig och exakt) och tänker plugga lite körkortsteori i lugnet innan stormen. Lär väl inte hinna så mycket nästa vecka om jag gissar rätt. Är nyduschad och fräsch också, helt sjukt underbart efter dygnet i vildmarken på Fårö. Inte för att det är vilda djur som hägrar där, men jag kan upplysa om att mina små kusiner är allt annat än tama emellanåt. Så det var deras närhet som gjorde att jag tänkte på att det kändes som om jag varit mitt ute i vildmarken, men mina mostrar är inte så lugna de heller. Det räckte med en biltur till Ica igår för att jag skulle inse det, haha. Men tycker om dem så oerhört mycket ändå trots att man ibland kliar sig i huvudet och de lyckas få ens ögon att växa till tefat med allt de hittar på och berättar. Släkten är värst, eller hur säger man? Haha. Puss


Vårt palats är ett fullkomligt kaos.