JOHANNA UTTERBERG - FRÅGOR IGEN

Johanna Utterberg

FRÅGOR IGEN
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Flash Support in the Label Name field of the Propperty inspector, found in the (ur Adobe Flash Professional CS5).
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? min säng
Vad var det senaste du såg på tv? Shell Houston Open 2011 på Viasat Golf
Utan att se efter, gissa vad klockan är: strax efter tio. maha, jag hade rätt (22.12)
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? akvariumet
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? på eftermiddagen, powerwalkade
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen? googlade
Vad har du på dig? tights, linne, tröja
Drömde du något inatt? minns inte
När skrattade du senast? nyss när jag mobbade pappa
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? på fondväggen, ingenting. men på de andra finns... eh.. ingenting heller. jo en lampa.
Har du sett något konstigt på sistone? ser mig själv i spegeln varje dag, haha
Vad tycker du om den här utmaningen? lite diff, men ganska underhållande
Vilken var den senaste film du såg? mamma mia, den rockar
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? shoppa, flytta hemifrån, ge pengar till behövande och njuta lite extra
Berätta något om dig själv som folk inte känner till. stressproblem
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? kommer inte direkt på en sak, men något jag skulle vilja få bort är alla våldtäkter. Det är hemskt. Så det är vad jag skulle förändra, bort med sexuella övergrepp!
Tycker du om att dansa? älskar att shaka ass till bra musik och sjunga falskt!
George Bush? ingen snygging
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? ingen som helst aning!
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? klart, helst london eller något varmt place.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? jag finns inte