JOHANNA UTTERBERG - EN GOD VÄN GÅR FÖRST

Johanna Utterberg

EN GOD VÄN GÅR FÖRST
Dagen har varit lång. Inte för att jag har gjort något speciellt som har fått timmarna att gå, utan eftersom jag varit uppe sen halv sex och chillat galet. Höstens spellista har gått på repeat, jag har sjungit med de ord som jag har kunnat och verkligen njutit av min sista lediga dag. Sitter här nyduschad och fräsch, skall strax krypa ner i sängen för att vara ordentligt pigg imorgon och redo för skolan. Inget jag direkt sett framåt emot denna lediga vecka, men jag glädjs i alla fall åt att vi går emot en mysig högtid (det känns overkligt, men det är mindre än två månader kvar till julafton!).
Puss




#1 - ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Ska du hitta på nått kul under lovet? :)

#2 - Emelie

Vilka söta bilder :)