JOHANNA UTTERBERG - TACOSKVÄLL

Johanna Utterberg

TACOSKVÄLL
Lugn lördag. Började dagen med frukost ute i solen med familjen, lite småpysslande hemma, golfträning på rangen, promenad vid vattnet och sedan har den rundats av med tacoskväll och film. Nu är jag trött som en klubbad valross och tänker sova. Godnatt.
#1 - Mergimtare

fin blogg du har :)

#2 - Felicia

Fan så gott, alla publicerar mat, jag böärjar bli hungrig!



SV: Så jäkla skönt med shorts!



Jag hoppas så, eller ahhaha j ag tror det haha det var så kul när jag skulle gå hans kulle ta sin MC till systemet och jag till tuben, så ba säger jag hejdå, så säger han " Du kan ju inte bara gå" och så tar han tag i mina short och börjar strula, hahahah så NAAAAJS. så typ ahhaha hoppas på det men man får ju inte stressmessa, och nu skrev jag en massa random till di JOhanna, hahaahahaa men vatusan hahah :D



PUSS

#3 - Emma

Börjar med nytt ! Va med och tävla om veckans blogg! :)

http://emmaljungg.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment