JOHANNA UTTERBERG - YOU FOUND ME

Johanna Utterberg

YOU FOUND ME
Hejhejhejhej. Det är ju långhelg och jag vet att i helgen skall jag försöka återfå min energi. Jag ska softa och blicka framåt för den hektiska och festliga månaden som väntar, då jag vecka efter vecka kommer kunna hoppa av lycka för att kurser avslutas. Vågar knappt tro att det är sant, men jag nyper mig i armen och ja, det är på riktigt.

Idag har jag jobbat min andra dag på hotellet och jag tycker att det är jätteroligt! Känner mig redan trygg i rollen, har träffat lite nya ansikten och fått arbeta mer självständigt idag. Efter jobbet sprang jag förbi en affär och impulsköpte en födelsedagspresent till pappa på tre minuter, som han blev mycket glad för. Kom hem till dukat bord och middagsgäster, sen tårta på det och nu är jag så gott som död efter denna vecka som innehållit lite för mycket.
Puss




#1 - ~ Emma

Superhärligt med långhelg ju !!

#2 - Felicia

skönt är det med långhelg, ta det lugnt, jag måste plugga... haha



SV: alltså jaaa jag hade en sådan jäääävla bra natt, och stötte på en så jävla najs kille haha

(a)

pusss

#3 - Carolina - Beridare på stall Assla

Så skönt med långhelg, äntligen! Dock kommer den säkert rusa iväg :(