JOHANNA UTTERBERG - YOU'LL HAVE TO GET OVER IT

Johanna Utterberg

YOU'LL HAVE TO GET OVER IT
Jag lider av söndagsångest trots att vi är lediga i två dagar till? Det är något fel på mig. Har försökt göra vettiga saker i två dagar nu, men kommer ingen vart. Tänkte att jag skulle ha klart mitt svenska tal till den sista nationella delen i Svenska B innan morgondagen, men vi får se hur det går. Men jag har skickat in powerpointen inför vår projektarbets-redovisning på onsdag, gjort en grund till en powerpoint inför veckans kommande studentmöte, varit ute och fixat lite, duschat och druckit tre koppar kaffe. Ska nu varva svenska tal-skrivandet med att fixa klart min studentmottagnings-inbjudan. Bah, många bollar i luften och mitt huvud är bakom flötet.
Puss


Den här bilden knäppte jag igår kväll. Jag älskar att bo vid havet och jag tycker om bilden.


#1 - Rebecca Nilsson

Hejsan!



Jag har tävlingen dagens blogg. Skulle vara jätteroligt om du var med. Det är aldrig fel att delta om vinsten. :)

http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment

#2 - evelina

jäklar vilken snygg bild + blogg!!! :)

#3 - Sandra

Ibland är det nästan "värre" att vara långledig, man får inte så mycket gjort då;)

#4 - C

Fin blogg

#5 - Wicked Syriansk Girl

Jättevacker bild! Lycka till på provet! =)

#6 - Anonym

jätte fin blogg !!:) besök gärna min

#7 - Zteffy

Hej sötnos! ;*

Hur var din valborg?

#8 - Felicia

MÅste okcås göra klar inbjudan osv... inte braaaa.. fan för mkt händer, ahha så drar jag bort imron och skola och lcbwqojvogjlq3bn2pövgin32öp typ. Underbar bild dock!



SV: underbart kul,.. han var söt,.. sen fuckade det efter den dagen vetefan...



puss

#9 - emma

väldigt fin bild :)

#10 - Zteffy

hej sötnos! ;*

Hur var din valborg?

#11 - Isacs Mamma

Hej!!! förlåt om jag stör, Har du haft en fin 1:a Maj i dag?

#12 - C4

Känner samma sak. Finns sjukt mycket saker jag borde göra just nu istället för att kommentera på din blogg, men jag vet inte varför jag inte går och gör dem.

Fint foto btw.

#13 - Olivia

Jättefin bild faktiskt ! :) Vad har du för kamera ?