JOHANNA UTTERBERG - HATAR SNOOZEFUNKTIONEN

Johanna Utterberg

HATAR SNOOZEFUNKTIONEN
Godmorgon på er! Michaelas (förbannade) klocka började ringa klockan fem! Det ringde och det ringde, något som jag avskyr eftersom jag aldrig i mitt liv snoozar! Så ja, där låg jag och var klarvaken från när första alarmet ringde sin första omgång. Vid sju hade Michaela försvunnit och jag lyssnade på radion, checkade av både mail och sociala sidor. Antog att jag aldrig skulle somna om, men lyckades vid halv åtta äntligen somna igen och sov tills strax innan tio. Hade jag inte fått de här sista timmarnas sömn hade jag nog varit som en zombie framåt eftermiddagen.

Nåja, nu sitter jag är och äter frukost. Idag är mitt mål att få klart kemisammanfattningen medans Michaela jobbar, så bäst att jag sätter fart!
Puss


Sätter in en vacker bild på min fina vän


#1 - Anonym

Nej fyfan, tur att du lyckades somna om, och jag säger lyyycka till med den där kemin!!



SV: jaah nu blir det en kopp snart igen haha



pusss

#2 - Felicia

självklart kom inte adressen med....