JOHANNA UTTERBERG - INGEN KAN TA KÄNSLAN IFRÅN MIG

Johanna Utterberg

INGEN KAN TA KÄNSLAN IFRÅN MIG
Ny vecka är här och jag är ledig både idag och imorgon! Skönt. Njuter av att bara vara hemma och ta det lugnt, känns som om det var lite för länge sen sist. Så ja, kaffekoppen håller mig sällskap, springer och fyller på den om vart annat. Har lite papper och planeringsaker att ta itu med, så det ska ännu göras. Rummet är i alla fall städat och jag kan äntligen trivas i mitt eget rum efter veckor då jag mest bara gått in och ut för att packa om väskan och sovit några timmar i sängen.

      

#1 - SweeetAndersson

Hej! Fin blogg! :)
Vill du vara med i veckans blogg och tävla om att bli länkad på min blogg och facebook? :)

#2 - ConverseAnna

Riktig fin blogg du har :D <3

#3 - Felicia

ÅH så gosigt, blev sugen på kaffe nu :C


SV: Jaaa, äntligne liksom mhiomihmiemhi, vi åker hem på lördag :(((

puss

#4 - LIIV - vanlig men unik

Åh, skönt med lediga dagar! :) Då kan du ta hand lit eom dig själv tills det är dags att jobba igen!

#5 - Linda Stärner

Har frågestund på min blogg
skulle vara super kul om du vela ställa en fråga eller ge mig en utmaning!

hur konstig knäpp pinsamt awkward osv. den är så fråga! puss och nyp i stjärten! ^^ // http://www.lindaskrinda.blogg.se

#6 - Linda Stärner

Har frågestund på min blogg
skulle vara super kul om du vela ställa en fråga eller ge mig en utmaning!

hur konstig knäpp pinsamt awkward osv. den är så fråga! puss och nyp i stjärten! ^^ // http://www.lindaskrinda.blogg.se

#7 - Linda Stärner

Har frågestund på min blogg
skulle vara super kul om du vela ställa en fråga eller ge mig en utmaning!

hur konstig knäpp pinsamt awkward osv. den är så fråga! puss och nyp i stjärten! ^^ // http://www.lindaskrinda.blogg.se