JOHANNA UTTERBERG - MAN FÅR LOV ATT SAKNA

Johanna Utterberg

MAN FÅR LOV ATT SAKNA
Nu har jag förberett lite inför morgondagens aktivitet och försökt förbereda mig mentalt. Jag har aldrig skrivit högskoleprovet tidigare, så jag vet inte riktigt vad jag har givit mig in på, men det blir nog bra ändå! Det stora målet med dagen imorgon är bara att komma dit och genomlida antalet timmar som man har på sig, sedan kan jag checka av det från min lista över saker att göra i livet. Jag menar, det är inte allvarligare än så.

Skall kasta mig i sängen nu, eftersom jag skall vara på plats strax efter åtta imorgon. Ni andra kan ju njuta av fredagsmyset några timmar till. Godnatt.
Puss




#1 - Felicia

alltsow jag kan inte sova, hänt för mkt idag och upp om typ 6 timmar.. vafan..

good luck på provet nu! kötta

pussar

#2 - Anonym

Ja verkligen! Fredagen har vart kanon! Hur såg din dag ut ?:)

#3 - Anonym

Hejhej, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 500 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)

http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/03/31/7639159-finn-ett-fel/