JOHANNA UTTERBERG - DET RÅDER ETT VACKERT KAOS

Johanna Utterberg

DET RÅDER ETT VACKERT KAOS
Godagens! Jag sitter mitt i ett kaos, håller nämligen på att städa rummet. Och då menar jag storstädning med rensning av lådor och hyllor. Det är hemskt hur mycket skit man kan samla på sig. Dessutom har jag packat ner alla mina skolböcker/block i en låda som jag ska ställa ner i källaren, så mitt rum är alltså fritt ifrån spår från skoltiden nu. Måste säga att det känns väldigt befriande att få ett slut på detta kapitel efter dessa 12 års tragglandes. Var inne i stan och hade min sista lektion innan studenten, it's sounds so wierd! Jag har landat här på min skribordsstol och sitter bara och stirrar, tänker och försöker fatta. Så mycket intryck på en och samma gång. Ja, ofattbart att jag tar studenteb om nio dagar! Puss
#1 - Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Härligt! Inte långt kvar...

#2 - mysan

Skickar en STOR kram till dej, du är underbar som du är glöm inte de! <3

#3 - Felicia

Aöötså, vi tänker alltid likadant OCH sen städar vi på samma sätt, håller på just nu, ligger skaer överallt.... hahaah love us <3!!!!

!



puss

#4 - Adine

Duktig du är som storstädar! :D Själv har jag hela mitt rum hemhemma att gå igenom (och jag flyttade hemifrån för snart 2 år sedan)... Haha :P

#5 - Felicia

SV: jaaaa supermysiggggggggggt var det!



Nu sista görat inför imorn, tagggilera°



puss