JOHANNA UTTERBERG - POWER TO THE PEOPLE

Johanna Utterberg

POWER TO THE PEOPLE
Jobbade igårkväll och jobbar hela dagen idag. Börjar klockan sju, så jag är verkligen uppe med tuppen. Känns i kroppen idag att jag gjorde en längre powerwalk igår med ryggsäck (dock endast med några kilo packning). Räknade ut att jag avverkade en sträcka på över 15 km, varav att jag sprang de sista två kilometrarna för att pressa mig själv på ännu lite mer energi. Så jävla härligt när jag var färdig, jag var så svettig och så nöjd!
 
Igår fyndade jag ordentligt! Eller rättare sagt hittade jag julklappen till mig själv, nämligen jeans x3, precis vad jag behövde! Perfekta, satt som en smäck allihopa, från Cubus. 297 kronor! KATCHING.
 


 
#1 - Louise

SV: Hehe okej ;)
Jag typ svarar på kommentarer men ska väl strax ta och plugga ;)
Haft en bra dag? :D

#2 - Johanna hermansen

Fin blogg! Skulle bli jätte glad om du lämnade en kommentar i mitt senaste inlägg om vad DU tycker är kul att läsa om i en blogg! kram :)

#3 - Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Blev du vinnaren av dagens blogg? kika in och kolla :D

http://twinstars.blogg.se/2012/november/vinnaren-av-dagens-blogg.html#comment

#4 - Luìza Lolita

va ncie :), jag önskar mig faktisk ingenting :/