JOHANNA UTTERBERG - NU ÄR VI NÅGON ANNANSTANS

Johanna Utterberg

NU ÄR VI NÅGON ANNANSTANS
Det må vara taskigt att väcka sin bästa vän på hennes sovmorgon, men jag tror faktiskt att Michaela uppskattade att jag gick in och la mig i hennes säng i morse i väntan på Susanne (dah boss och min extramamma). Fick prata av oss lite också, så det var rent av en riktigt mysig tisdagsmorgon!

Jag är hemma i tid, för en gångs skull. Har till och med ätit middag hemma idag och nu har jag flera timmar att ägna mig åt kvällsnöje, slappande eller en bra film. Kanon. Dagen har varit kalaskul, jag har fått köra bil och lärt mig en massa nytt. Det är alltid spännande att börja på nytt jobb, trots att det är mycket som ska läras in och registreras uppe i huvudet och jag har även blivit tilldelad flera timmar för de två månaderna som jag har kvar på ön innan jag drar ut i världen! SÅ BRA!!!
Puss
 
Där var vi. Nu är vi någon annanstans.


#1 - Felicia

Lät ju lite sådär lagom gosigt!

puss