JOHANNA UTTERBERG - PASTASALLAD PÅ JOHN CHRIS

Johanna Utterberg

PASTASALLAD PÅ JOHN CHRIS
Godkväll på er allihopa! Ursäkta för segt uppdaterande, men jag och Alexandra utnyttjade verkligen dagarna till att shoppa, åka dubbeldäckare, mysfika och se oss omkring! Haft en riktig toppen weekend och det var med nöd och näppe som jag lyckades packa ner allt jag handlat under dessa dagar. Jag stod för den mest korkade kommentaren under hela London-resan då jag sa "vi kanske ska ta en paus i shoppandet och åka och titta på Eiffeltornet?" och jag garvar ännu åt min felsägning. Vi har alltså haft det jäkligt roligt och i morse landade jag på svensk mark igen. Har idag hunnit möta upp min saknade vän Lina i Stockholm för en lunchdejt och livsuppdatering, sååå mysigt! Vi åt krämig och god pastasallad på restaurang John Chris på Drottninggatan, satt och pratade och gick i lite butiker. Om någon timme går båten mot Gotland och jag kan få gå och lägga mig i min sköna säng innan morgondagen kommer med dubbla arbetspass!
Puss