JOHANNA UTTERBERG - VI BOR ALLA UNDER SAMMA SOL

Johanna Utterberg

VI BOR ALLA UNDER SAMMA SOL
Ja, vad säger man? Och precis som alla andra dagar så flög även denna förbi då jag har spenderat den med två jobbpass och te-paus hos familjens fina vänner. Konstigt nog med mer energi nu än i morse.Känns bra att vara igång på riktigt igen, sommarsäsongen ligger för mina fötter och jag är bara så jäkla nöjd med ALLT. Det här är livet och jag gillar det på alla sätt och vis.

Hörreni, spana in mina shoppingfynd från London! Och jag fick plats med allt i en LITEN handbagage väska. Borde få pris för mitt ultimata sätt att packa. Känns i alla fall som om jag kan säga att jag har fyllt på garderoben inför sommaren! Imorgon ska jag packa upp allt, så en helrensning av garderoben står väl på min "attgöra-lista" i veckan.