JOHANNA UTTERBERG - DÉJÀ VU

Johanna Utterberg

DÉJÀ VU
Fick precis värsta déjà vu som det så vackert heter, som om jag befunnit mig på det här stället i livet och sett allt det här gå förbi mig någon gång förut! Jag har varit just precis här en annan gång. Och det har jag ju faktiskt på något konstigt sätt.

Onsdag, redan? Spenderade min eftermiddag/kväll igår med en frisk långpromenad tillsammans med Josefine och därefter en middagsdejt på Amarillo med fint sällskap! Så trevligt, gott och mysigt en kall tisdagskväll som igår. 

Att starta varje dag med en brakfrukost på mitt kära jobb är det bästa jag vet. Och det ger mig den bästa av förutsättningar för en lyckad dag, jag får ju alltid en rejäl frukost som gör att jag orkar hålla igång hela dagen. Det behöv inte mycket, men vackert för ögat ska det vara och det blir det ju automatiskt med lite frukt, yoghurt, ljus, gott te och smörgåsar. Se bara på bilden nedan, tror ni inte att min onsdag kommer ROCKA efter det här eller?!