JOHANNA UTTERBERG - DU SA ÅT MIG ATT STANNA UPP IBLAND

Johanna Utterberg

DU SA ÅT MIG ATT STANNA UPP IBLAND
Vilken jäkligt härlig torsdag! Jag har idag jobbat på Rydells med blommorna och jag kan verkligen komma på mig själv vad jag gillar när det är högtider/storhelger, det blir sån rörelse i handels-branschen och arbetspassen är dubbelt så långa och roliga. Började vid halv sju i morse och inte förens vid halv åtta var vi klara, så 13 timmar senare hade alla butikerna fått sina leveranser. Hade lovat moster att skjutsa henne hem senare på kvällen, så passade på att hinna med en snabb middag/kvällsfika hos fina Emmie efter jobbet också vilket var mycket trevligt. Nu är jag dock hemma med borstade tänder och ska släcka lampan vilken sekund som helst för att sova. Mhm, få saker är så sköna som när man efter en lång dag får komma hem och krypa ner under täcket! Godnatt!