JOHANNA UTTERBERG - NÄR MAN TÄNKER OCH TYCKER OCH VET SAKER, DÅ ÄR MAN OFTA ANDRA MÄNNISKOR. MEN NÄR MAN KÄNNER NÅGONTING, SÅ ÄR MAN ALLTID SIG SJÄLV

Johanna Utterberg

NÄR MAN TÄNKER OCH TYCKER OCH VET SAKER, DÅ ÄR MAN OFTA ANDRA MÄNNISKOR. MEN NÄR MAN KÄNNER NÅGONTING, SÅ ÄR MAN ALLTID SIG SJÄLV
Ledig onsdag och jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva den. Har egentligen tusen saker som jag skulle kunna och bör göra, men orkar inte hålla på och fiffla med ett stökigt rum och rensning. Vi får se hur det blir, ska i alla fall göra mig en stor kopp kaffe så jag vaknar till lite och ringa till farmor&farfar och fråga om de har tid för ett litet besök.

Har ni sett att jag har bytt header-bild? Kortet är från min jordenrunt-resa då jag besökte Auckland och jag tog fotot mitt under min coast-to-coast-walk (ja, jag gick tvärsöver Nya Zeeland)! Kände att det i höstens gråiga behövdes något mer färgrikt, så därför fick dessa blommor lysa upp bloggen lite!
 
Visby innerstad från sin bästa sida