JOHANNA UTTERBERG - JAG STÄNGER BOKEN EN SISTA GÅNG

Johanna Utterberg

JAG STÄNGER BOKEN EN SISTA GÅNG
Ny vecka som jag skulle vilja påstå är lite annorlunda och speciell, i alla fall för min egen del. Idag är det min sista dag på hotellet, jag ska nu börja på en (nästan) helt ny kula och skaffa mig nya erfarenheter! Det är med sorg i hjärtat som jag ikväll lämnar tillbaka min nyckel och säger hejdå till kollegorna och min arbetsplats, men det har blivit dags för ett nytt kapitel. Och ja, det är såhär det är att bli vuxen och att fatta större beslut, drömma om framtid och våga skapa förändringar i allt det trygga. När allt dessutom faller på plats efter att man vågat slänga sig utför kanten och stött på negativ respons, ger mig en sån härlig känsla i hela kroppen!

Det är dessutom halv vecka för de som arbetar med ordinarie tider, vilket känns väldigt mysigt. Långhelg igen och alla jublar! Helgen som var har jag jobbat, vi var bortbjudna på trevlig grillmiddag hos fina vänner i lördagskväll och i söndags var vi med mina föräldrar (min kära far fyllde ju år och allt) på musikalteater efter mitt jobbpass. Trevliga ting förgyller livet och jag har verkligen fått äran att omge mig med underbart positiva och fina människor hela helgen. Inte allra minst min kärlek.