JOHANNA UTTERBERG - JAG SKA SKAPA KAOS

Johanna Utterberg

JAG SKA SKAPA KAOS
Asså midsommarafton är inte ens här men jag känner mig som en mörbultad och överkörd rabbis, vad fanken är energin?! Jag har jobbat de två senaste dagarna, full leverans igår och helt galen, men vacker, frontning i butikerna inför denna storhelg. Det blir så jäkla maffigt när det är så stor volym av vackra buketter överallt, så det gör vi tummen upp för, men ack vilket tempo vi har fått hålla för att ligga med i tiden. Nåväl, nu har jag tre lediga dagar framför mig och det ska bli så mysigt även fast att planerna är små.

Har haft fullt upp, varit hos Patriks föräldrar en del och personalvård med jobbet i tisdagskväll. Denna torsdagskväll tänker jag dock bara spendera i soffan, allt för att få hämta andan och halvdö lite.