JOHANNA UTTERBERG - JAG ÄR FÄRDIGUTBILDAD EKONOMIASSISTENT

Johanna Utterberg

JAG ÄR FÄRDIGUTBILDAD EKONOMIASSISTENT
Vill bara meddela er att jag är så JÄVLA KLAR med plugget, jag är EXAMINERAD EKONOMIASSISTENT nu! Högsta betyg i alla kurser förutom en och så mycket rikare på kunskaper, jag kan inte vara annat än stolt över mig själv. Har gråtit av lättnad och lycka i en halvtimme, sån frihetskänsla, knappt så att det går att beskriva. Jag ska aldrig mer plugga.
 
Igår fyllde min fina pappa 50 år så jag spenderade i princip hela dagen ute i Västis för att fira honom, träffa familjen och släktingar. Mamma är expert på att ordna buffé vid kalas, så gissa om vi var mätta och belåtna när vi åkte därifrån på kvällen?
 
 
#1 - Netti

Vad roligt och stort grattis :-D

Svar: Tack så mycket!! :D
Johanna Utterberg

#2 - Vanessa

SHIT VAD BRA JOBBAT VERKLIGEN! Det är så kul att se att de finns de som faktiskt kämpar för sina betyg! Önskar jag hade tiden och orken för att kämpa lika bra. STORT GRATTIS :D

#3 - Pauline

ÅÅÅ stort grattis till dig bästa du!

Svar: Åhh tack så jättemycket fina du!!
Johanna Utterberg

#4 - NICOLE

Stooort grattis!! Så grym du är :D

Svar: Åh tack såå mycket!! :D
Johanna Utterberg

#5 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, stort grattis till dig. DU har kämpat så himla bra. Be proud of yourself!

Svar: Jättetack till dig!! Det är jag verkligen och så nöjd!
Johanna Utterberg

#6 - natalia

Så gott :D

#7 - Celine

GRATTIS!!!

Svar: TACK!!!
Johanna Utterberg

#8 - Viktoria - Mamma till William ♡

Åh GRATTIS fina du :) Så skönt att äntligen vara klar med pluggandet, förstår att du är lättad :)

#9 - ISA

det här inlägget förtjänar världens fetaste grattis!!! wow! stort ju! var stolt över dig själv :))

#10 - Malin ♔

Åh va kul, grattis :D Och grattis till din pappa :)

svar: Varsågod :D
Ja men precis, få se djuren i sin naturliga natur :)

#11 - miningalinn

Åh vad gott de där såg ut(:

Sv: ah det vare verkligen(:

#12 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad mysigt med födelsedagsfirande, ser super gott ut! Och Grattis igen och vad skönt att du äntligen är klar med plugget!! Sååå glad, bra kämpat!! <3

Svar: Ja, det var väldigt mysigt och gott! :) Tack fina du, så himla skönt är det!! Tack så mycket, jag är så nöjd!!! <3
Johanna Utterberg

#13 - Aschmanda

Härligt och grattis :) <3


- Glöm inte att vara med i min veckans blogg tävling! :) <3

#14 - Mia Forsberg

Grattis, vad roligt att du har klarat utbildningen! :) Har du läst på högskola, universitet, komvux eller vad? :)

Ja det är en bra quote.

Hehe okej, ja 6 timmar gör ju en hel del.. Men skönt att du börjar komma tillbaka i rätt tidsrytm nu, jobbigt när man är jetlaggad :)

#15 - Ida Lindborg ♡

ALLTSÅ SHIT DU ÄR SÅ VÄRD DET EFTER ALLT SLIT!!

GRATTISSSS SÅ HIMLA MYCKET Och även grattis till din pappa!!! :D

#16 - Josefine

Grattis!! Gud vad skönt att vara klar med plugget!

Svar: Tack så mycket!! Ja, det är verkligen jätteskönt!
Johanna Utterberg

#17 - Sanne-Madeleine Håkansson

duktig :D

#18 - Boel

Gud vad roligt! STORT GRATTIS :D

Sv: Visst!

#19 - miningalinn

Wow, vad roligt och bra jobbat! Grattis!(:

#20 - Beatrice Johansson

Åhh, grattis:D Kramisar♥

Svar: Tack så mycket!! :D Kraaam ♥
Johanna Utterberg

#21 - Sanne-Madeleine Håkansson

Måste kännas riktigt skönt :)
Tack så mycket :D

#22 - Cicci

ÅÅÅH GRATTIS VÄNNEN!:D himla duktig du äääär!!

Var jag som kommenterade anonymt för någon min sedan =)