JOHANNA UTTERBERG - VACKRA TRÄD SOM BLOMMAR

Johanna Utterberg

VACKRA TRÄD SOM BLOMMAR
Underbart att vakna upp och bara känna "mmmhm", jag har inget plugg att göra och får lov att fokusera på allt jag tycker är roligt. Håller på med storstädning/urrensning av vår lägenhet just nu, det tar sin tid men i och med att vi fick nytt golv i både hallen och köket medan vi var i Miami, så känner jag att jag vill få bättre ordning och fortsätta förändra lite. 
 
Har sett så mycket bilder från kungsan på alla bloggar just nu, där körsbärsträden blommar och det är så vackert! Men vet ni vad? Till min glädje så pryder de torget här där jag bor också och jag kunde inte låta bli att gå och fota dem igår eftermiddag. Så fint!
 
 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Vackra bilder :)

#2 - Pauline

så härligt!!
och underbara bilder :)

Svar: Ja, jättehärligt! Tack så mycket :)
Johanna Utterberg

#3 - Sanne-Madeleine Håkansson

Det kan jag förstå!
Tack detsamma söta fu :)
Fina bilder!

#4 - ISA

den känslan är så jäkla underbar!! när man verkligen inte KAN plugga något :P men alltså stopp och belägg. Bor du i stockholm!??? *happyface*

#5 - natalia

Gud vad fint! :D

#6 - Malin ♔

Jättefina bilder :D

svar: Tack så mycket! :)
Kan tänka mig det, varsågod :)

#7 - ♫♪ sandra

så fint!

#8 - Skogsraah ☾

Hur fint som helst!

#9 - Ida Lindborg ♡

ååh gud vilken känsla!! du är så värd att känna så efter allt slit!
Vilka fantastiska bilder!

Sv. hihi ja verkligen! :)

#10 - Mia Forsberg

Körsbärsträden är så fina nu när de blommar! :)

Ja vilodagen idag är verkligen välbehövlig, mina ben är helt slut efter alla pass på gymmet, haha :P Men imorrn är det på't igen ;)

Ah okej vad roligt! :) Har du börjat söka jobb nu då eller har du redan något? :)

#11 - natalia

Vad härligt att inte ha något plugg, själv har jag en del att göra ;D

#12 - Life of Johanna

De träden är så fina :)

Ja det skall bli super mysigt med långhelger i detta huset :)

#13 - Linn♡

ÅHHH sjukt fina bilder♡
Vill också fota^^

Ha en bra kväll!

#14 - Ida Lindborg ♡

skööönt ändå med städning, tänk sedan när det är klart :D

Sv: hihi ja :) och usch ja mensvärk är eeeej kul!

#15 - Linn♡

åhh måste bara säga att jag ÄLSKAR din header, det första jag tänker på varje gång jag kommer in här! ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR den<333

Sv; Tack så jättemycket♡♡♡ Massa kramar!
Sov gott!

#16 - Aschmanda

Underbara!! <3

sv: Härligt lycka till <3

#17 - Josefine

Åh så fina!

#18 - maaliinmaaria.se

svar: Javisst är dom, tack :D
Varsågod :)

#19 - Boel

Gud så vackra bilder!
Skönt att inte ha något plugg också :D

Sv: Ja, men verkligen ^^

#20 - Pauline

alltså åååå, jag vill också fota körsbärsträd :(

Svar: Jag förstår det, så otroligt vackra juu!!! :)
Johanna Utterberg

#21 - Mandosa - Mode & Skönhet

Åh, det är ju så himla fint :)

#22 - sarah

Vackert

#23 - Denise

De träden är sååå vackra!

#24 - Johan

Fina bilder.

#25 - Beatrice Jakobsson - Fotografi

Wow, älskar dessa bilder. Sååå fina! :)

Svar: Åhh tack fina du! Jag är faktiskt JÄTTENÖJD med bilderna, kan va bland det bästa jag tagit :)
Johanna Utterberg

#26 - sara

Såå himla fina blommor!! :D

#27 - Anonym

Åååh så vackert!:D Önskar jag bodde där så jag kunde fota med haha!