JOHANNA UTTERBERG - FÖDELSEDAGSPLANERING

Johanna Utterberg

FÖDELSEDAGSPLANERING
Minns knappt vad jag har gjort de senaste dagarna men ändå rusar timmarna iväg. Igår var vi ute och käkade och firade mamma som hade fyllt år och det var himla gott och mysigt! Idag har jag varit hos doktorn och tagit blodprov för att kolla mitt järnvärde, hängt på jobbet i tre timmar för att komma ifatt lite extra inför helgen och börjat förbereda med inköps-listor och grejer som skall fixas inför nästa veckas födelsedagsfirande (bara sex dagar kvar). Försöker även städa och ordna till det lite fint här trots att väggarna ännu inte fått färg på sig, men det kommer när det kommer!
 
 
#1 - Emma Engström

Så mysigt! Hoppas det inte är något allvarligt när du fick ta blodprov!? De sex dagarna kommer gå fort :D Kram

#2 - Jeanette

Vad roligt att planera födelsedagen :)

#3 - Josefine

Såg ändå coolt ut när väggarna inte hade färg på sig ^^

#4 - Liene Svärd

Så kul med födelsedagsfiranden :)

#5 - Emma Grann Fotografi

Det ser fint ut! Gillar detaljerna :)

#6 - Sanna

härlig inspo! :D

#7 - Viktoria Eriksson

Mysigt med firandet! fin bild :)

#8 - Jessy

Tänkte inte på väggarna på bilden innan jag läste inlägget faktiskt, det passade liksom in i bilden! :D

#9 - Prietha

Grattis i efterskott till din mamma!

#10 - Celine

Åh men inspo på bilden alltså!

#11 - JoJo

såg på instagram att ni var ute och firade mamsen! :D hoppas att ni hade trevligt! och 6 dagar kommer gå fort ska du se ;D

sv; ja jag vill så gärna åka dit! är sååå avis på dig som har varit där! :D

hihi bara ärlig finis! :*

absolut det är enkelt att göra och gott att äta - perfekt ju! :D

härligt att din tisdag var bra! :) men ingen fara, ibland har man inte tid för bloggen helt enkelt. det händer alla ibland :) tack detsamma! kramar <3

#12 - Emelie Andersson

sv: ja jag älskar dem verkligen :)

#13 - Sarah

Tack visst är den

#14 - Cajsa Lindahl

Hihi jo då det gjorde jag! :D
nu ska jag sova och i morgon ska jag sitta och kolla lite på din blogg. Ligger efter lite i läsandet. :P

#15 - Ellen Gräntz

Låter som att det är full rulle :)

#16 - kelsie

Så himla fin bild!

#17 - Tezzo

Snyggt! Hoppas att blodprovet gick bra! Trevlig helg!

#18 - Pauline

roligt med födelsedagsplanerande :)

#19 - Cissi

Kul med Kalasplanering. ;) hoppas järnvärdet var bra på proverna

#20 - Malin Thorell - hobbyfotograf

Låter som ett bra par dagar :)

#21 - Vanessa andersson

gud vad grejer du har gjort! glöm inte att ta det lugnt innan födelsedagen ;)

#22 - Erica

Låter mysigt att förbereda födelsedagsfirande. :)

#23 - NICOLE

Det lät kul :D Förutom att vara hos doktorn då men ibland är ju även det nödvändigt :) Hoppas det blir bra!
SV: Men eller hur!! Finns SÅ galet mycket snyggt.

#24 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att fira din mamma! :) Helt sjukt att du snart fyller år, vad kul att du planerar för fullt. Jag vet knappt vad jag ska göra! :(

Svar: Ja det var mysigt och så uppskattat av henne! :) JAAA galet så fort tiden går nu och ska bli så kul för jag ser fram emot det och massa besök! Men åhh, du får planera in något bra vännen! :-*
Johanna Utterberg

#25 - Matilda Johansson

Vad kul att göra om! :)

#26 - Marlene S.R

så snygg inredning!