JOHANNA UTTERBERG - BULLBAK

Johanna Utterberg

BULLBAK
Här kör vi kvällsfika just nu, jag och min fina karl. Hade verkligen ingen inspiration eller motivation till plugg efter fyratiden så bestämde mig för att baka bullar. Klokt beslut Johanna, godaste bullarna jag någonsin gjort! Att baka är lite som terapi. Pratat med Beatrice nu under kvällen också och vi är så jäkla peppade på vårt projekt. Vi ska faktiskt köra igång på en gång, men jag tänker inte berätta något riktigt ännu.
 
 
#1 - natalia


Vad gott med lite fika, duktig du är som bakar. Åh vad spännande men projekt :D


Vad roligt att du är med i tävlingen på min blogg :) Lycka till <3

#2 - natalia

Jag gillar verkligen att baka men just nu har jag "inga sötsaker dagar" Haha ;) Så blir inget sånt för mig ;)

Kram <3

#3 - Caroline Blomberg

men åh va gott!!! skicka hit några!! haha

#4 - Ida Lindborg ♡

Muuuums vad gott! blev sugen nu ju!

#5 - natalia

Hehe dock så är det väldigt svårt men sen när man väl kommer komma in i det att inte äta socker så blir det enklare :D Sen finns det ju massa annat gott man kan äta istället för socker :D

#6 - Aschmanda

så gott! :)


sv: Hehe ja men eller hur, jag är på gång, men förösker motivera mig själv varje dag! :P

#7 - Natalia

Men då äter du ju inte mycket socker om du redan sen flera år tillbaka slutat med både godis o läsk! Shieeet vad duktig du är :D

#8 - ♫♪ sandra

åh gott!

Svar: Ja, supergott!
Johanna Utterberg

#9 - ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

#10 - Betty

Åh vad gott med hembakat fika!!

#11 - Flisan

Gott :)

#12 - Simone jönsson

Åh va fina bullar ! Blev minst sagt sugen på att baka själv nu :p

#13 - Mathilda - PHOTOGRAPHS

Men åh så mums! Måste med ta och baka bullar någon dag, var evigheter sedan ju :)