JOHANNA UTTERBERG - KAFFE OCH EN MATTIDNING

Johanna Utterberg

KAFFE OCH EN MATTIDNING
Sov ända till för en liten stund sen, trots att vi var i säng tidigt igårkväll. Vi var ute och åt middag med Patriks familj och åkte hem direkt efter eftersom Patrik inte riktigt kände sig 100. Nåväl, vad skönt att snön är borta, det är jag glad för! Vi ska inte göra så mycket i helgen, njuta av ledigt, jag ska försöka få in företagsekonomi-uppdraget, fixa och pyssla lite här hemma med städning och papper som ska sorteras in i pärmar.

Men först, ska jag sitta här och njuta av mitt morgonkaffe samtidigt som jag ska bläddra i nya "Allt om mat", som jag fick igår. Mhhhm!

 
#1 - Boel

Himla mysig bild :)
Kaffe <3

Sv: Haha vad skönt :)

#2 - ♫♪ sandra

gott!

#3 - Betty

Låter som en mysig dag! :)¨

sv: Tack så mycket,jag hoppas det! :)

#4 - Ida Lindborg ♡

åh så mysigt :) och härligt att bara njuta i helgen och ta det lugnt :)

Sv: hihi tack så mycket :)

#5 - natalia

Önskar dig en jättefin kväll<3

#6 - patriciac.blogg.se

Här i Gbg har vi lite snö, men det är blött och fult. Hela denna dagen har varit ful och grå. Om det ska vara snö så vill jag ha en solig vinterdag typ.

#7 - natalia

Tack så jättemycket finis <3

#8 - Ida Lindborg ♡

Love me like you do ♡ ska du med se fifty shades of grey?

#9 - SaraNavjord.se

snygg bild! jag älskar kaffe :)

#10 - JoJo

brukar finnas mycket gott i den tidningen! :)

sv; ja jag älskar deras boxar! är alltid så roliga och bra saker med! :)

ja, att resa nu under vintern är ju det bästa! :) men jag får tyvärr vänta till sommaren om jag ska åka utomlands. :P

hoppas att du har en fin helg tjejen! :D

#11 - Flisan

sv: tack :)
hehe ja :P

#12 - Aschmanda

älskar kaffe! <3


sv: Jaa det ska jag verkligen göra! :) <3

#13 - Boel

Snön töar och kommer nytt hela tiden.
Kan vädret kanske bestämma sig, haha? :p

Sv: Kul att du tycker det :)

#14 - Ida Lindborg ♡

Sv: Tack för frågan finis! :D
hihi oki, förstår det. Böckerna verkar himla bra :) yes, har bokat biljetter till premiären, längtar!!!! :D

#15 - shazi

åh, ser så mysigt ut

#16 - Felicia - film&serier

mums med kaffe på morgonen

#17 - S A N N A ♥

Åh vad mysigt!

#18 - natalia

Jag har flyttat! (förlåt om du redan fått denna kommentaren)

Jag försöker nu att kontakta mina läsare om att jag har en ny blogg: http://nouw.com/nataliatrojan

Hoppas du fortsätter följa och kommentera där!

Kram!

#19 - natalia

Vad ska du hitta på denna söndag? :)

#20 - natalia

Jag ska kika på en inlämning, finslipa lite ;)

Sen ska jag nog bara ta det lugnt :D

#21 - Ida Lindborg ♡

Sv: hihi ja! får ta och läsa de! :D

#22 - natalia

Kanske blir en sväng till gymmet för min del med :D

#23 - Boel

Blir alltid så hungrig av mattidningar, typ sitter och dreglar över alla goda recept haha!

#24 - Jennifer s Gidlund ♡

Alltså åhh, du får till så fina bilder hela tiden! :D

#25 - JoJo

sv; åh tack snälla du! :)

heheh ja, det hade varit underbart om man fick slippa snön och kylan nu. har ni också mycket snö? :P nej det är inte fel att resa på sommaren heller, speciellt inte om det är en dålig sommar här hemma ;)

tack själv! :)

#26 - Elin karlsson

Låter som en bra helg! :)

#27 - Kimmey ~ Kung varje dag

Härligt! :)