JOHANNA UTTERBERG - NU VÄNDER DET

Johanna Utterberg

NU VÄNDER DET
Vaknade upp tidigt i morse och... andades! Utan nästäppa det vill säga och idag är min röst tillbaka. Så skönt att redan vara på bättringsvägen och känna att kroppen har betydligt bättre ork än igår.
 
Skulle vara ledig idag och jag hade ju tanken på att kunna vila upp mig ordentligt inför helgens monsterpass men blev uppringd av jobbet att komma in några timmar idag med. Och det är jag rent av lycklig för, har inte ro att vila en hel dag och jag tycker ju att jobbet är så kul! Dessutom har jag nu lite mer kött på benen inför kommande utmaning som jag tar mig an om några veckor!
 
Ikväll har jag och sambon njutit av riktig god husmanskost som bestod av köttbullar, mos, gräddsås och lingonsylt. Vi lyxade även till det med ett glas rött, så himla smarrigt! Har duschat och ordnat lite här hemma så nu blir det myskväll med häng i soffan, godis och tv!
 
 
#1 - Sarah

Va skönt att du mår bättre :)

#2 - NICOLE

Toppen ju att du är på väg till att bli frisk :D Och att du också fick hoppa in och jobba, vet ju att du vill det :)
Och vad gott det såg ut :D Henrik jobbar natt så orkade inte göra något till mig så jag åt kvarg.. haha kul ;)

SV: Kul att du tyckte det!! :)
Jajemen, stundvis har det verkligen ööööst ner. Men men inte mycket att göra :))

#3 - Liene Svärd

Skönt att du är på bättringsvägen :)

#4 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att du är peppad och taggad på att jobba! Så kul med en bra arbetsplats! :) Wow, detta såg väldigt gott ut. Nu vet jag vad jag ska laga för mat i veckan! ;)

Svar: Ja, verkligen och älskar jobbet så mycket! :) Haha vad bra att jag kunde tipsa dig om mat, det var väldigt smarrigt kan jag meddela! ;)
Johanna Utterberg

#5 - Elin

Mums!

#6 - Erica

Åh vad gott! :)

#7 - N

Åh gott!!

#8 - Christina

Åh så himla skönt att vakna upp lite bättre :)
Hoppas det gick bra att jobba :)

Svar: Ja, så skönt att vara frisk :) Det gick bra att jobba, tack :)
Johanna Utterberg

#9 - ISA

Gud vad skönt finis! man uppskattar ju att må bra så HIMLA mycket mer när man varit lite krasslig!! hoppas det är ännu bättre idag! kram

#10 - linah

Men gott!!<3
sv; tycker verkligen du ska se den filmen:D!

#11 - Prietha

Åh så kul att du mår bättre!

#12 - Liborius

Åh vad skönt att kunna andas igen, haha :)

#13 - Life of Johanna

Skönt att det vänder! :)

Alltid gott med husmanskost.

#14 - MartinaOlsson

Vinn ett paket e-cigaretter från Unicorn Light! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/53235/tavling-vinn-e-cigaretter-fran-unicorn-light/

#15 - Rebecka

Åh vad gott!

Svar:
Ja, eller hur :)

Kram

#16 - Cajsa Lindahl

hehe jo. :)
sov gott sötnos! :)

#17 - Emelie

Gott! ♡

#18 - DirtyHeels

ååh gud va gott!
ja verkligen, hade feber här i höstas när det var typ 30 grader ute, kändes som jag skulle dö:P

#19 - Amanda CL

skönt att du är friskare :)
och gott med köttbullar :D

sv: ja, verkligen :)

#20 - Amanda Engberg

Så skönt med ett roligt jobb! Och så gott det ser ut! :)

#21 - natalia

Så mummsigt :D

#22 - Sofia

Gud vad gott!!

#23 - Vanessa andersson

mums!! :D

#24 - MATILDA ROSQVIST

åh vad gott :D

#25 - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vad gott!
Vad jobbar du med? Du skriver mycket om att du blir inringd, därför ja undrar :)

Svar: Jag jobbar i en matbutik, så då blir det att man tar extrapass när folk är sjuka eller vid stora leveranser. :)
Johanna Utterberg

#26 - Ida Lindborg ♡

mums gott :)

#27 - JoJo

verkar inte som att min kommentar kom fram trots att det stod att den blev skickad. :/ men skönt att höra att du börjar må bättre och maten ser helt fantastisk god ut trots att den är så enkel egentligen :)

hoppas du kommer få en fin helg. har du nåt speciellt inplanerat? :)
kramar fina du! <3

#28 - Skogsraah ☾

Mysigt värre :)

#29 - Céline

vad skönt att du mår bättre!! :)

#30 - Erica

Det där såg riktigt gott ut! :D

#31 - Pauline

vad bra att du mår bättre!

#32 - Pauline

vad bra att du mår bättre!

#33 - Sanna Eriksson

Åhh, köttbullar gu vad hungrig jag blev nu xD