JOHANNA UTTERBERG - SOMMAREN HAR TAGIT FART

Johanna Utterberg

SOMMAREN HAR TAGIT FART
Helgen har bara tutat på och jag har i princip inte gjort annat än att sovit, ätit och jobbat känns det som. Ska strax gå på ännu ett kvällspass för veckan och sen ser jag fram emot en ledig måndag då vi ska iväg söderut på kvällen för middagsmys hos mamma och pappa.

#1 - Skogsraah ☾

Hoppas passet går bra!

#2 - miningalinn

Det är såå skönt att det börjar bli varmt!:D

#3 - Emma

Skönt att du får en ledig måndag och hoppas passet gick bra! :) Kram

#4 - ISA

helt sjukt vad snabbt denna helgen gick! varför går dagarna snabbare när det är sol också!? haha :) hoppas sommarjobbet går bra för dig och att du trivs fortfarande!? KRAM!

#5 - Ida Lindborg ♡

åh, inspo bild!

#6 - Josefine

Trevligt med middag!

#7 - Prietha

Låter som är härlig helg!

#8 - Caroline - mamma utomlands

Åh vilken fin bild! Skönt med ledig måndag :)

#9 - sessan

Vill du arbeta hemifrån? Vara din egna chef? Kolla in bloggen hur man kan tjäna pengar på att jobba hemifrån.

#10 - JoJo

skönt att du är ledig idag och vad mysigt att ni ska och äta middag hos dina föräldrar :)

sv; åh tack finis!

härligt att ni också har fått bättre väder och att solen skiner! :D hoppas att det kommer hålla i sig nu :)

förstår att du blev det för att diska är sååå förbannat tråkigt. haha! :P tack själv fina du, min helg var bra tack :) hoppas att du får en bra start på veckan! :) kramar <3

#11 - Netti

Härligt att du har något mysigt att se fram emot efter en jobbhelg :-D

#12 - NICOLE

Så skönt att det kommit lite värme :)
SV: Då får du lov o göra det, tycker videon är så härlig =) . Tack detsamma :D

#13 - Rebecka

Helgen gick väldigt fort!

Svar:
Tycker jag med :)

Kram

#14 - JoJo

sv; ja det får gärna flytta in i min garderob! :D

förstår att du tycker att det är skönt med en ledig dag och att du ser fram emot kvällens middag :)

ja jag vill också ha riktigt sommarväder! :D

tack själv fina du, jag har träffat en vän som jag inte har sett på ett tag så min vecka har startat bra :) kramar <3

#15 - MALIN

Så skönt med sommar! Nu ska solen bara kika fram lite mer :)

#16 - Natahlie

Hejsan, jag har just skrivit om mina bloggplaner, läs gärna och lämna en kommentar. Jag är så nyfiken på hur alla andra bloggare tänker :) Kram!

#17 - Petra

sv ja är verkligen nöjd med allt kram

#18 - Cajsa Lindahl

nja inge vidare start på veckan faktiskt. :/

#19 - Emma Grann Fotografi

Fin bild!

#20 - Fru Boholm

Ja, visst är det underbart att sommaren äntligen är här!

#21 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Usch vad jobbigt att du har hunnit ätit, sovit och jobbat men det är väl så det blir när man jobbar! Skönt med en måndag ute på södra Gotland med familjen, hoppas det blir mysigt! :)

Svar: Ja, känns inte som man gör något annat men det är kul så jag klagar inte, men datan hinner jag inte med! Ja, det var verkligen jättemysigt och så träffade vi släktingarna som kommit ner till Gotland nu! :)
Johanna Utterberg

#22 - Life of Johanna

Mys med besök hos mamma och pappa!

Ja det är synd om alla som är i den situationen där man skall ah så mycket erfarenhet för få jobb

#23 - natalia

Gud vad mysigt :D

#24 - Prietha

Hoppas middagen var underbar!

#25 - N

Kämpa på jobbet och mysigt med middag med föräldrarna :)

#26 - Michailas

Helgen försvann otroligt fort :O

#27 - Boel

Åh så mysigt :D

#28 - Sarah

Helgen går alltid lika fort när de e jobb lr skola på måndan :/

#29 - Josefine

Mysigt med middag hos familjen :)

#30 - Emelie

Va härligt med lite ledigt också :D

#31 - Vanessa andersson

härligt :D

#32 - ISA

SVAR: haha aaassså har försökt. Kämpat med den där jävla ölen. Fasen en bra dryck ändå pga billigt och finns överallt. Men nä, går icke ;O är du öldrickare eller? haha! Hoppas tisdagen är jättefin trots lite grått väder! kram

#33 - Skogsraah ☾

Det är så härligt att sommaren verkar komma på riktigt nu :)

#34 - Klara Andersson

skönt att du var ledig igår :)

#35 - Amanda Engberg

Så mysigt med middag! :)

#36 - Josäfin Andersson

mysig bild :D Härligt med ledig!

Svar: Tack så mycket! Ja, himla mysigt med lite ledigt ibland även om jobbet är väldigt kul! :D
Johanna Utterberg

#37 - Linn♡

åh vilken inspo bild♡♡
Ha en bra kväll!

Massa kramar!

#38 - natalia

Tänkte tipsa om att jag har en giveaway på bloggen, ber så hemskt mycket om ursäkt om du inte gillar sånna kommentarer. Säg då till så jag inte gör misstaget att skicka mer sånna i framtiden.

Hoppas du får en toppen kväll!
Kramar!

Ps. Sorry om du fått kommentaren fler än en gång.

#39 - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som en bra dag! :)

#40 - sara

Hoppas att du har en bra dag! :D

#41 - Emma

va trevligt med middag låter som en underbar helg :)

#42 - MartinaOlsson

sv; härligt! samma här :)

#43 - Ida Lindborg ♡

iiiinspoo bild! :D

#44 - Pauline

älskar bilden!

#45 - MALIN

Så härligt att sommaren också har kommit till Sverige!

#46 - Viktoria Eriksson

fin bild! skönt med ledighet! :)