JOHANNA UTTERBERG - KNÄPPER MINA FINGRAR

Johanna Utterberg

KNÄPPER MINA FINGRAR
Måndag igen och jag har haft en sån bra start på veckan då jag lyckades väldigt bra på min muntliga examination i affärskommunikationskursen och smällde in ännu ett A i slutbetyg! Så jäkla skönt och ännu bättre att jag började veckan med insikten om att jag nu bara har en(!) enda kurs kvar innan jag är färdigutbildad ekonomiassistent. Det är galet ju, och så himla skönt!
 
Har ägnat resten av den här grå-regniga dagen i sängen med uppsatsskrivning eftersom jag vill få det gjort så fort som möjligt och då gäller det att ligga i minsann. Men med bra musik som sällskap flyter tiden ändå på ganska bra tycker jag och det underlättar verkligen.
 
 
#1 - Emma

gud vad duktig du är! :D
Jag längtar till studenten då jag är färdigutbildad säljare :)

Svar: Taack så mycket! :D Oh det förstår jag att du gör, vad roligt att du läser till säljare! :)
Johanna Utterberg

#2 - miningalinn

Lät som en skön eftermiddag. Hoppas examinationen gick bra också!:D

#3 - Viktoria - Gravidblogg

Det låter ändå mysigt, hoppas det går bra med skrivandet :)

Jag gör inte så mycket idag, min sambo är sjuk så vi slappar bara i soffan just nu ^^
Kram

#4 - JoJo

men grattis till ytterligare ett a!! :D

sv; men åh, tack!! :')

ja det är roligt med bowling :) ja, hemmamys är aldrig fel att ha! :)

förstår att det är skönt att det börjar närma sig slutet och att det dessutom går så bra för dig! :)

hoppas att du har fått en bra start på veckan! :) <3

#5 - Josefine

Grattis till A:et!

#6 - Klara Andersson

super bra låt!

#7 - natalia

Duktig! :D

#8 - Emma

Vad härligt att det gick bra för dig! :')

#9 - ISA

men hurra! vilken jäkla najs start! och helt galet ju att du snart är klar! wooop!

Svar: Jaaa, så himla härligt!! Verkligen, känns crazy men ack så skönt att snart slippa plugga mer!
Johanna Utterberg

#10 - Malin ♔

Va kul med ett till A, grattis! :)

#11 - sarah

Tack :) aaa godis är gött

#12 - Linn Strömberg

Åh grattis till ditt A! Alltid kul med så höga betyg :D

Svar: åh tack så mycket!! Ja, det är jättekul när man får höga betyg och har kämpat så mycket :D
Johanna Utterberg

#13 - Celine

Gud så kul grattis!

Svar: Tack så mycket!
Johanna Utterberg

#14 - Pauline

åh bra jobbat! :)

Svar: åh tack så mycket! :)
Johanna Utterberg

#15 - Malin Thorell

svar: Tack så mycket! :D
Förstår det, inte så himla lätt att få A, det va inte lätt att få MVG heller när jag gick i skolan :p

#16 - Malin ♔

svar: Kan tänka mig det, ja nu äre ju flera betyg man måste förbi innan man kan få ett A.

#17 - Skogsraah ☾

sv: Ja det ska nog ordna till sig förhoppningsvis :)

#18 - JoJo

sv; bara ärlig! :D

ja du är duktig som har orkat slita och lagt ner så mycket tid på pluggandet, men du ser, det lönar sig i slutändan :D

härligt att höra! :) ja det tycker jag att jag också har fått :) <3

#19 - Mizca

Härligt att höra - Grattis!

Svar: Tack så mycket!
Johanna Utterberg

#20 - Aschmanda

Fan vad nice med ett A :D Grattis :9


Vinnaren är utsedd i veckans blogg, oavsett resultat så ser jag gärna att du är med! <3

Svar: Jaa så himla glad blev jag! Tack så mycket! :D
Johanna Utterberg

#21 - lucy

nämen grattis :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Utterberg

#22 - Tommy

härligt :D

Svar: Ja, superkul! :D
Johanna Utterberg

#23 - Viktoria - Gravidblogg

Nej det är inte skoj, men tror att han börjar bli frisk nu :) Jag hoppas bara att jag slipper bli sjuk, vill inte vara det så nära bf :/ Men vi får se hur det går för mig.

Kram

#24 - Ida Lindborg ♡

Huuur i hela friden får du A:n heeela tiden? I högstadiet fick jag det ganska ofta, men har nästan inte fått ett enda A sedan jag började gymnasiet, så omöjligt :/ grattis!!!

Sv: tack finis ♡

#25 - Malin Lindgren

Kul att du fått så bra start på veckan och dessutom fick A :D

Svar: Ja, jätteroligt och skönt!! :D
Johanna Utterberg

#26 - Caroline - Mammalivet på Gran Canaria

Inte, wow riktigt bra kopia då! Vart hittade du den? (Väskan)

#27 - Jeanette - Livet i London

Härligt med ett A! :)

#28 - Cecilia Johansson

Grattis!! Du är så duktig :D

Svar: Åhh tack så mycket snälla du!! :D
Johanna Utterberg