JOHANNA UTTERBERG - FREDAGSMORGON

Johanna Utterberg

FREDAGSMORGON
Fredag och oj vad skönt med helg (säger jag som är ledig hela veckan liksom), men ändå! Tog lång sovmorgon och har nu satt mig med mitt sommarschema, kalendern och en kopp te i sängen för att få ordning på allt och skriva in det i kalendern. Känns så bra, fick ett riktigt bra schema och kan knappt bärga mig nu! Ikväll ska vi ut till mamma och pappa på grillmiddag och det ska bli så mysigt då det var länge sen sist. Hoppas ni får en bra fredag!
 
 
#1 - ISA

haha SÅ jag, man ba "åååh äntligen helg och ledigt", fast jag jobbar helgen och har varit ledig hela veckan. Skönt att få planera och strukturera upp iaf.

SVAR: det vände! tackar som frågar, det hjälper alltid att träffa vänner tycker jag! Kram finaste sötaste du!

#2 - Cajsa Lindahl

du får alltid allt att se så mysigt och chill ut! :D

#3 - Tezzo

Så härligt! Har också haft sovmorgon idag. Vilken fin kopp! Ha en underbar dag!

#4 - Viktoria - Mamma till William ♡

Så underbart med Fredag och helg :)

#5 - ida - photography, style, life ♡

vad skönt med lång sovmorgon! :D♡

#6 - Erica

Mysigt det ser ut, kram!

#7 - Louise

härligt med fredag :)

#8 - JoJo

även om man är ledig under veckan så är det alltid nåt speciellt när just helgen kommer :)

sv; ja det vart en lyckad kväll med väldigt god mat! :)

hehe ja, jag tycker också att det låter som en bra plan måste jag säga ^^ är ju så lätt och går dessutom fort att göra scones ju :)

ja det är så skönt att helgen är här nu! :) hoppas att du har en fin fredag! kraam <3

#9 - linah

fina bilder:D och va nice att du blev nöjd med schemat!

#10 - Nora Bååth

Så fint mönster på koppen :D

#11 - Mia Forsberg

Låter som en perfekt start på dagen! :) Så mysigt att sitta i sängen och dricka te/kaffe. Jag älskar att sitta i soffan med morgonrock och filt på helgerna och dricka kaffe/te och äta god frukost. Kan sitta så hur länge som helst :P

Ja det är underbart med fredag och ledighet nu, den är verkligen välbehövlig efter den här veckan.. Har varit sjukt mycket att göra :/

#12 - LIENE

Så fin mugg :)
Härlig kväll!

#13 - N

Mysigt!

#14 - MALIN

Skönt med mornar när man hinner njuta lite!

#15 - Emma

Det är så härligt med sovmornar! Vad mysigt med en grillkväll, själv har vi inte grillat än eftersom vädret varit så kasst! :/

#16 - emma

så gott med te! :)

#17 - Josefine

Aldrig fel med sovmorgon!

#18 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad skönt att du fick ett bra schema för sommaren! Det måste kännas skönt, haha! :) Hoppas ni får det mysigt hos din mamma och pappa! :)

Svar: Ja, känns superbra verkligen, så nu ser jag fram emot den 15e juni när allt drar igång på riktigt! :) Hihi, det hade vi verkligen, åkte proppmätt därifrån! :)
Johanna Utterberg

#19 - Elin

Mysigt :)

#20 - Pauline

låter underbart!

#21 - MATILDA ROSQVIST

så mys! :)

#22 - Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vilken fin kopp!

#23 - Louise

Så mysiga bilder!

#24 - Linn♡

Skönt med sovmorgon!! ♡♡Ha en toppen helg:)))
Kramar

#25 - Cajsa Lindahl

Kan tänka mig det! :D

#26 - Cajsa Lindahl

Ja, det hade vi också! :D Fick fick några panikattacker men jag klarade mig i alla fall. :)

#27 - Ida Jansson

Så fin kopp!!!

#28 - Beatrice Johansson

Så himla skönt med sovmorgon!:)
sv: Åh, tusen tack:) Ska ha det i åtanke:) Kramisar♥