JOHANNA UTTERBERG - MED DIG FÅR JAG LIVET

Johanna Utterberg

MED DIG FÅR JAG LIVET
Jag minns den där höstkvällen när vi låg i min säng, pratade om livet och du plötsligt sa "jag älskar dig". Jag var tvungen att sätta mig käpprakt upp, stirra på dig och skrika högt "vad fan sa du?!!!", men jag visste direkt att det var början på ett helt nytt kapitel i mitt liv. Och här är vi idag, 1,5 år har vi nu varit tillsammans. Du gör mig så lycklig och jag kan aldrig nog förklara hur mycket jag älskar dig för att du är du. För att du är min Patrik.

PS. Tack för finfrukosten du gjorde till mig i morse, du är oslagsbar.
 
#1 - Cajsa Lindahl

Ja! :D
vad har du för dig denna lördag eftermiddag då? :)

#2 - Prietha

Åh så fina ni är!

#3 - ISA

haha nej förlåt men vilken otippad reaktion på en kärleksförklaring ;) Men det gick ju bra ändå! Ni är SÅ söta <3

#4 - Mia Forsberg

Vilka härliga bilder på er! :) hihi vilken rolig reaktion du hade när han sa "jag älskar dig" ;p

Ja det är underbart att starta dagen med träning och sen en god frukost i soffan framför tv:n hur länge som helst! Då känner man verkligen att man är ledig :)

Tack så mycket! Jag hoppas också att helgen blir bra :) Än så länge är den bra i alla fall och nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Hur ser dina helgplaner ut? :)

#5 - Nora Bååth

Så fina tillsammans <3

#6 - MALIN

Så fina ni är! Kärlek är verkligen så underbart :) Grattis till er!

#7 - ida - photography, style, life ♡

åh så fint skrivet och vilka fina bilder. Grattis till er!

#8 - miningalinn

Så fina ni är och vad rolig reaktion du hade!(:

#9 - Celine

Så söta ni är!

#10 - Klara Andersson

fina bilder!

#11 - Viktoria - Mamma till William ♡

Min Lördag var helt fantastisk, hur var din Lördag? :)

#12 - ebba

haha så himla gulligt! superfina bilder på er dessutom :)
kramis

#13 - Louise

Åh så fina ni är!

#14 - LIENE

Så vackert :) Grattis till er!

#15 - Louise

så fina! :)

#16 - JoJo

ååh vilket gulligt inlägg! gillar din reaktion på när han sa att han älskar dig! hahah! jag skulle själv kunna göra nåt sånt xD

sv; ja jag tycker att den här boxen är superbra! :D

absolut, man känner i hela kroppen när helgen kommer. :)

min helg har varit fin tack :) tråkigt bara att den snart är över :( hoppas att du också har en fin helg! :) kraaam <3

#17 - Ebba

Svar: åh tack så mycket ☺️🎀 Kramis

#18 - Emeline

åh, grattis! :)

#19 - Ida Lindborg ♡

Sv: Verkligen! fantastiskt roligt! :D

hoppas ni fick en mysig dag igår! ♡

#20 - Cajsa Lindahl

härligt! :) Händer denna söndag då?

#21 - matilda w

stort grattis :)

#22 - Ida Lindborg ♡

Sv: Vad mysigt :D ♡

#23 - Cajsa Lindahl

Håller på och gör mig klar för att åka till kyrkan.

#24 - miningalinn

Bilden på stranden är så härlig!(:

#25 - Louise

de är du som är fin <3

#26 - Life of Johanna

Så härligt! <3

Tack är super nöjd med håret

#27 - Mia

Och störst av allt är kärleken ;O

#28 - Jessica Högberg

Myyyys!! =)

Svar: Jaa, verkligen!! :)
Johanna Utterberg

#29 - Mia Forsberg

Ja tiden går alldeles för fort! ;O Var ju nyss fredag och nu är det redan dags att jobba imorrn.. Skönt i alla fall att jag har halvdag på fredag då det är dag före röd dag :)

Vad härligt med en lugn helg! Jag tycker också det är skönt att ta det lugnt och inte ha så mycket inplanerat utan ta dagen som den kommer :) Det är då jag känner att jag verkligen är ledig.

#30 - Life of Johanna

Ja jag kände jag ville uppmärksamma . Jag har haft turen och få en underbar son, önskar alla den turen :)

ja kärlek är underbart, Erik och jag har med snart varit ihop 1,5år vi har hunnit med en del på den tiden haha

#31 - Mia Forsberg

Ja jag tycker det är skoj att göra denna lista varje månad, en liten sammanfattning av vad som hänt :)

Jo det ska bli skönt med en halvdag på fredag, tre timmar kortare arbetsdag i alla fall, haha :P

#32 - Life of Johanna

Ja är glad för Hugo även om han inte var planerad alls. :) Jag hade tagit ut -p-staven för åka till danmark för insemination. Men så krocka jag med min bil så fick lägga 5000 i självrisk och 2000 för hyrbil i 5veckor. Så fick ta sparpengarna till det, så fick skjuta upp mitt besök, sen gick kylskåpet sönder så då fick jag lägga 5000 på det i december. Sen träffa jag erik i feb :) Så det var meningen jag inte skull åka till danmark :)

#33 - Life of Johanna

Ja det var verkligen ödet. Vi skämta en gång om att olyckor kommer ofta i tre...så erik blev min tredje olycka haha! :) Fast jag hade sönder ett vinglas också mellan bilen och kylskåpet :)

#34 - Mia Forsberg

Okej vad skojigt! :D Är det bara bilder från maj eller är det någon typ av lista/frågor också? :)

#35 - Prietha

18 månader är sjuukt lång tid!

#36 - Pauline

kärlek är så underbart!

#37 - JoJo

sv; ja det var gott, men liksom inget superwow som det har låtit på många :P

hahah ja men jag förstår din reaktion om du inte förväntade dig att han skulle säga nåt sånt till dig. :P haha, ja. men jag skulle också kunna kläcka ur mig nåt sånt. det vet jag xD

härligt att du också har haft en bra helg :) jaa nu har jag också söndagsångest, eller ja måndagsångest. vill inte jobba imorgon igen. haha! :P
kraam <3

#38 - Linn♡

åhhhh.... Ni passar verkligen helt perfekta tillsammans:D♡

Kramar, ha en bra kväll^^♡♡

#39 - Simone Hallberg

Så himla härligt!! Stort grattis till er, jättefina! :)

#40 - linah

Ni är jättefina!! grattis till 1,5år:D!

hahah jag reagerade jättekonsitgt när min kille sa de till mig första gången
jag typ sa ''åh va kul att du sa det!'' sen kramade jag honom,
och sen efter några timmar så svarade jag och sa att jag älskade honom tillbaks, men var så chockad xD han är mitt första förhållande.

#41 - amanda

Vad fina ni är tillsammans!!:)

#42 - Life of Johanna

oh ja Erik och Hugo är det bästa som hänt mig :)

#43 - ida - photography, style, life ♡

Ni är riktigt fina tillsammans! :) ♡

#44 - Ida Barsk

Det är sånt här som får en att ångra att man är singel ;) Gosigos, vad fina ni är!

#45 - Jessica

Åh så underbart! Så fina ni är tillsammans :)

Svar: Åh tack så jättemycket! :)
Johanna Utterberg

#46 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad fint skrivet, grattis till er två i efterskott! :) Så fina ni är!

Svar: Tack så mycket Bea!! Hihi, tack, typ bara semesterbilder insåg jag nu, men vad gör väl det! :))
Johanna Utterberg