JOHANNA UTTERBERG - 44 FRÅGOR OM MIN POJKVÄN

Johanna Utterberg

44 FRÅGOR OM MIN POJKVÄN
1. Du är tillsammans med? Världens bästa Patrik!
2. Och varför det? Vi har nog alltid haft känslor för varandra (en magisk kemi som jag kallade det) och efter 3,5 år förstod vi att vi skulle vara med varandra.
3. Var möttes ni? På gymnasiet. Han var mitt ögongodis i korridorerna!
4. Var hade ni er första dejt? I skolans matsal, vi hade kaffedejt.
5. Var kysstes ni för första gången och hur var det? I korridoren på skolan. Det var en kemisk jäkla explosion i kroppen och så fantastiskt.
 
6. Har han fått något smeknamn av dig? Patte, Paprikan (farmors smeknamn på Patrik), älskling osv.
7. Hur gammal är han? Han är 24 år.
8. Älskar du honom? Dum fråga, självklart gör jag det!
9. Har du slagit honom? Bara för att jag skrattade så mycket så råkade jag slänga till med armen rakt mellan benen på honom.
10. Har du roligt med honom? Alltid, han är den roligaste jag vet och jag älskar när vi flummar.
11. Skulle du kunna bo med honom? Jag bor med honom och det trivs jag väldigt bra med.
12. Beskriv honom med tre ord? Vacker, varmhjärtad och rolig!
 
13. Får han dig att skratta? Han får mig att skratta så jag kissar på mig.
14. Vad för slags filmer ser ni på ihop? Han kan inte sitta still så länge, så komediserie-avsnitt är perfekta!
15. Får du fjärilar i magen när du ser honom? Det har jag fått sen första dagen jag såg honom.
16. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? Hans härmande av olika människor.
17. Vad är det sötaste han gjorde sist? Pussa mig på munnen och log mot mig som bara han kan göra.
18. Om han hade samlat på något vad hade det då varit? Audi-bilar kanske!
19. Nämn något du brukar göra som han inte tycker om? Tjata!
20. Vad är det finaste du fått av honom? Hans kärlek, nyckeln till lägenheten och alla mindre överraskningar.
 
21. Planerar ni framtiden ihop? Ja det gör vi, vi älskar ju varandra och vill göra saker i framtiden.
22. Skulle han bli en bra pappa? Om han skulle bli, han skulle bli en super-pappa för sina barn.
23. Vad gjorde ni senast ni träffades? Vi åt nyss mat tillsammans.
24. Vad gör han när han inte är med dig? Jobbar, lirar data, håller på med bilen och är sitt manliga jag.
25. Vem håller i fjärrkontrollen? Jag är den som mest tittar på tv, men tittar vi tillsammans så är det han som håller i den.
26. Har ni samma musiksmak? I viss mån.
27. Är han romantisk? Han kan om han vill, min karl, men det händer inte hela tiden.
28. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? – Han stöttar mig i allt och är expert på att få mig att förstå att allt inte är värd min energi heller, vilket får mig att må bra.
29. Kan han laga mat? Ja, det kan han verkligen, han är grym på att göra fläskfilé!
 
30. Är han envis? Så in i norden!
31. Han sitter framför tvn, vad tittar han på? Geordie Shore eller Criminal Minds.
32. Nämn en maträtt han inte gillar? Hehe, chili-con-carne. Det första mamma bjöd honom på såklart, men han åt och vågade inte göra en min!
33. Ni ska gå ut och äta och dricka vad beställer han? BBQ Ribs (eller smårätter som vi delar på) och öl att dricka.
34. Vilken skostorlek har han? Han har stora fötter, storlek 45.
35. Har ni varit utomlands tillsammans? Ja vi har redan hunnit med resor till Vietnam, Thailand och Florida tillsammans.
36. Vad är hans favoritmacka? Rostad macka med ost och gurka. Eller en macka med kaviar!
37. Vad skulle han äta varje dag om han kunde? Pannkakor!
 
38. Hur länge har ni varit tillsammans? I 643 dagar, dvs snart 2 år.
39. Blir han lätt svartsjuk? Jag är nog värre!
40. Har han någon gång sagt nåt som sårade dig riktigt mycket? Klart man säger saker när man tjafsar som kanske gör ont för stunden, men inget allvarligt.
41. Vad bråkar ni mest om? Vi bråkar inte så mycket men kan tjafsa om tjat/gnäll som uppstår ibland (mest från min sida såklart eftersom jag är den petiga kvinnan jag är).
42. Har ni ett bra sexliv? Att vi har!
43. Vilket är ert bästa minne? Jag vill påstå att det är vår kärleksresa till Vietnam och när han gav mig sin hemnyckel i julklapp till mig.
44. Vem sa först, ''jag älskar dig''? Patrik! Vi låg i min säng och pratade om hur gott det hade varit med en Max-burgare och så plötsligt tittar han allvarligt på mig och säger "jag älskar dig Johanna". Jag svarade genom att sätta mig rakt upp och skrika "vafan sa du?!".
#1 - Yasmine

Vad roligt att läsa! =)

#2 - Carolina Thoor

Kul att läsa! Jag tänkte mycket på min kille då jag läste igenom frågorna :D

Sv; ja, dem var jätte fina så jag är glad! :D

#3 - Emma

kul att läsa, kanske snor den här listan sen hehe om det är okej :)

#4 - Caroline

Åh vilken fin lista, man blir alldeles glad av att läsa den! ^^

Sv; Älskar loppis :)

#5 - Emelie Andersson

kul att läsa :)

sv: ja det var otroligt fint där och skulle gärna åka dit en gång till :)

#6 - NICOLE

Hihi rolig lista :D . Så fina ni är tillsammans!
SV: Ja det ska bli jätteskönt :) Ska klämma in lite roliga grejer också och inte bara plugga ;)
Vad gör du i helgen? :)

#7 - Sarah

Vilken otur att de va just de som va de första din mamma bjöd honom på xD

#8 - Carina

Det var ett riktigt kul inlägg :)

#9 - Boel

Jätte mysigt att läsa :')

#10 - Amanda

haha gulligt, skrattade så åt sista meningen, bra avslut :'D

#11 - linah

ni är såååå fina!!

#12 - http://siliiins.blogg.se

Kul inlägg :)

#13 - Skogsraah ☾

Kul att läsa!

#14 - Matilda Johansson

Fina bilder på er! :)

#15 - JoJo

vad kul att läsa! :) ni är så himla fina tillsammans! :D

sv; ja det är bland det bästa citat jag nånsin har hört. det är verkligen såå sant! :)

nu blev ju jag också sugen på skaldjur. haha! det är ju bara så gott :)

haha ja jag ska verkligen öva på nära och kära. är kul när folk frågar frivilligt om jag behöver modeller att träna på xD

åhå, kul att du fick två presentkort på dina favorit-inredningsbutiker! perfekt ju! :D

min fredag var bra tack! hoppas du får en fin lördag tjejen! :) kramar <3

#16 - NICOLE

SV Jaa jobba på men glöm inte att slöa ibland också :D

#17 - Pauline

kul att läsa, kärlek är underbar :)

Svar: Vad bra att du tyckte det och ja det är den verkligen! :)
Johanna Utterberg

#18 - Liene Svärd

Fint inlägg :)

#19 - Http://nouw.com/carroat

Åh så gullig lista! :)

#20 - Prietha

Åhh så härligt inlägg!

#21 - shazi

gud, ni är som gjorda för varann'

#22 - Helen - skönhet, hälsa & inspiration

Men åååh vilka finisar ni är!!

#23 - Erica

Haha, kan inte låta bli att älska din reaktion när han sa att han älskar dig första gången! ;)

Svar: Haha eller hur, men jag vart så förvånad så kunde inte hejda mig! ;)
Johanna Utterberg

#24 - Amanda Engberg

Det var roligt att läsa! :)

#25 - NICOLE

sv Men visst är det så :) Idag regnar det som bara den här så hittills har vi bara haft en sconesfrulle och så har jag pluggat en del. Som sagt, skönt och slött :D haha

#26 - Vano

Kul och läsa! Ni är så fina tillsammans! ^^

#27 - Nettan

Härligt inlägg :D :D

-----> http://nouw.com/Nettan

#28 - Carolina Thoor

Sv; jadå. Jag skrev ned dem också och gjorde dem, hittade många bra svar. Var super kul ju! :D

#29 - Viktoria Eriksson

kul att läsa, fina bilder också! :)

Svar: Vad kul att du tycker det och tack så mycket! :)
Johanna Utterberg

#30 - Cajsa Lindahl

Tack detsamma finaste! :D Nu är min video äntligen uppe också! :D

#31 - JoJo

sv; bara ärlig! :)

ja, men så är det för mig också. man tröttnar ju aldrig på skaldjur heller! :D

ja, det är väldigt uppskattande när dom frågar om dom får vara modeller. :) hoppas bara att dom blir nöjda med resultatet sen också. haha :P

ohja, jag tycker om att få presentkort på affärer jag tycker om att shoppa från :)

tack själv fina du! :) kramar <3

#32 - CAICAIS.BLOGG.SE~

åh vad ni är goals!!

Svar: Taack snälla, det tar jag som en riktig fin komplimang!!!
Johanna Utterberg

#33 - Ida Lindborg ♡

åh vad roligt att läsa :') vad fint att han gav sin hemnyckel till dig hihi.

#34 - Elsa

Men ååh vad fina ni är! Verkligen :)

#35 - Ida ☯ the sky under the sea

Aww, fin lista! Finns risk att jag gör den ^^

Svar: Tack så mycket!! Gör så!! :)
Johanna Utterberg

#36 - Emelie Andersson

sv: tack så mycket :)

ja precis, längtar redan tillbaka dit :)

#37 - Carolina Thoor

Sv; tack ska du ha! Ja, jag älskar mina två växter. Har en till köttätande växt :D

#38 - Cajsa Lindahl

åh så fina ni är! :D
Händer denna söndag då? :)

#39 - Liene Svärd

Tack :)
Önskar dig en skön söndag!

#40 - Natalie Salazar

ååh så fina tillsammans :)
han verkar vara en bra kille gumman och du är super söt tjej otroligt fina tillsammans <3 länge leve kärleken!

#41 - Ida Lindborg ♡

haha same, är med värre när det gäller avundsjuka xD

Svar: Haha, vilken tur att jag inte är ensam! ;)
Johanna Utterberg

#42 - JoJo

sv; tusen tack fina du!! :D

oh ja!! jag gillar även musslor väldigt mycket! :D

haha ja jag hoppas det i alla fall xD

men verkligen! :D ska bli kul att få se sen vad du har köpt för presentkorten! :)
kramar <3

#43 - Vanessa andersson

kul att veta mer om honom :D

#44 - Jeanette

Så fina ni är :)

#45 - Dixi Wonderland

Jag borde nog sno denna listan för jag får så himla mycket frågor om min sambo xD Han vill inte synas på mina sociala medier och snart firar vi 7 år tillsammans så kanske är dags att presentera honom lite bättre ;D

Svar: Haha då tycker jag verkligen att du ska göra listan så vi får veta lite mer! :)
Johanna Utterberg

#46 - NICOLE

SV Åh det hade vi verkligen :) Hoppas du också hade det :D Hur är vädret hos er? :)

#47 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Ååå, detta inlägg är bra för underbart att läsa. Älskar sättet som ni träffades på och även eran kaffedejt! ;) Det sista svaret är bara så bra, kunde nästan se det i mitt huvud hur det såg ut! :)

Svar: Åhh vad glad jag blir att du tycker det!! Haha ja det är lite kul sätt att träffas på och tänk hur det kan bli! ;) HAHA, ja det kan jag tro att du själv kan föreställa dig eftersom du känner oss, jag vart så förvånad så kunde inte hejda mig! :)
Johanna Utterberg

#48 - Sanna

härliga bilder :D

#49 - CAICAIS.BLOGG.SE~

Så gulliga bilder!

#50 - Madde

Såå söta är ni tillsammans! Haha älskar nr. 40!! :'))

Svar: Tack så mycket snälla du!! Haha, förmodar att du menade nr 44! ;)))
Johanna Utterberg

#51 - Erica

Svar: Ja, gör det! Den är s å himla bra! =) Vilka serier brukar du kolla på annars?

#52 - Amanda CL

vad kul att läsa :D Vad roligt att ni verkar älska varandra så mycket :D


Svar: Tack snälla! :D Jaa, det gör vi verkligen! :)
Johanna Utterberg

#53 - Nicole

Kul att läsa! :)

#54 - Lydia Elstig

Nemen gud så gulligt!

#55 - sandra

gulle er!

#56 - Nina Wallinder

Superfina tillsammans!!