JOHANNA UTTERBERG - FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM

Johanna Utterberg

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM
Pga av bildbrist tänkte jag passa på att hinta om att ni gärna även får följa mig på instagram, @johannautterberg! Jag blandar bilder på mat, inredning, resor och andra roligheter från min vardag. Hoppas åtminstone att några av er finner mitt instakonto intressant och vill börja följa mig!
 
 
#1 - Enya シ

Åh mysig instagram!

#2 - Malin Thorell - hobbyfotograf

svar: Javisst gjorde hon det! :)

Ja det är skönt, ska få ett samtal från läkaren om ett par veckor, en uppföljning som dom vet hur det går :) Ne men precis, så äre ju ibland :p

#3 - Carolina Thoor

Kul med att få följa dig via instagram! :)

Sv; jaså, ja men det händer ju inte ofta så det är klart man vill se det då det väl händer! Men inte mycket man kan göra då sömnen tar över :P

Ja, men precis. Så är det ju ibland tyvärr :/

#4 - NICOLE

Already do :D hehe :)
SV: Ja det är verkligen skönt måste jag säga :) Och håret växer så fort så det är nog snart långt igen haha.

#5 - Nathalie Tegelstam

Vilka superhärliga bilder du har på instagram! :) kram

#6 - Pauline

följer redan dig, följer du mig? lillafrokenhurtig där med :)

Svar: Ja det gör jag! :)
Johanna Utterberg

#7 - Dixi Wonderland

Kommer helt klart lägga till dig :D

#8 - Beatrice Johansson

Så fina bilder:)
sv: Ja, jag har också börjat älska det nu:) Kramisar

#9 - Skogsraah ☾

Så fint feed!

#10 - Sanna | Beauty & Bride

Åh vad fina bilder :) Jag följer ju redan dig, hihi :)

Svar: Tack så mycket! :) Ja, och jag följer dig där också, hihi! Ps, kommer inte in på din blogg, något fel?? :(
Johanna Utterberg

#11 - Amanda CL

följer dig nu :D

sv: Ja det känns jätte kul :D

#12 - sandra

fina bilder :)

#13 - Jessy

Följer dig nu, thefuckingtoad heter jag där!

Svar: Följer dig tillbaka!
Johanna Utterberg

#14 - Natalie Salazar

visst är dem och bra pris på sakerna också :D
ja vill ha kuddar som det står så på :D

#15 - Jeanette

Men så fina bilder :)

#16 - Malin Thorell - hobbyfotograf

Ska vi följas på instagram? :)

svar: Va roligt att du tycker det :D
Dom vet ju inget, men salvan verkar ju hjälpa så det är ju nåt iaf.

#17 - linah

din insta ser ut som en tumblr!! :D skitfint! <3

#18 - Lucy

WOW du verkar ha riktigt fina bilder på din insta kommer absolut börja följa dig :D

#19 - SOFIA

sv: åh, tack så mycket!!
Superfina bilder :)

#20 - Netti Starby

Vilka fina bilder du har :-D Kram

#21 - Isabella

härliga bilder! :)

#22 - Jessy

- Tack :) hoppas du får en bra fortsatt dag!

#23 - Carolina Thoor

Sv; åh tack ska du ha :D

Ja, jag vet inte om jag delar samma intresse faktiskt. Jag lägger ut saker på instagram så att det ska bli enklare att lägga ut bilder på bloggen om jag inte orkar koppla in mobilen i datorn och överföra bilder :)

#24 - Natalie Salazar

aa jag vet!! haha fail
fina insta bilder hjärtat måste följa varandra <3

#25 - Carolina Thoor

Sv; håller med. Det är mycket enklare. Jag skriver ju vardagsinlägg på kvällarna och ibland orkar jag inte ladda upp bilder eller så. Skönt då med instagram :D

#26 - ISA

du har ju en superfin feed tjejen! så roligt :) såg att du börjat följa mig, men attans att du är privat då. haha!

Svar: Haha, inte längre, tänkte att det var bäst att sluta vara så privat av mig! ;) Sååå kolla nu!
Johanna Utterberg

#27 - Jessy

Du har himla fint flöde på din insta btw!

#28 - Amanda CL

sv: tack :D

såg precis det :D vad kul!

#29 - Nathalie Tegelstam

- tack detsamma snälla du! :) kramkram

#30 - Liene Svärd

sv: Det var det :)

Fina bilder.

#31 - NICOLE

SV Ja det var verkligen en grym start :) Ja precis :D Fast nu är jag inte ett dugg rolig att följa där, har tappat inspirationen så att säga ;) Gillar charmen med att bara slänga upp ett foto där men så har jag kommit till punkten där jag inte har någon bild haha... tråkigt!

#32 - Maja H

Åh va fina bilder du har, mitt flöde på insta suger haha ^^
kramis

#33 - Malin Thorell - hobbyfotograf

svar: Kul, har lagt till dig nu :)

Ja det är skitbra!

#34 - Alexandra

Herregud så fina bilder! Härligt med inredningen och maten såg ju super god ut! :D

#35 - Josäfin Andersson

jättefina bilder ju! FÖÖÖLJER :D

Svar: Åh tack!! Såg det, följer dig tillbaka! :D
Johanna Utterberg

#36 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar dina bilder på instagram! :)