JOHANNA UTTERBERG - TJUVTITT PÅ NYA SOVHÖRNAN

Johanna Utterberg

TJUVTITT PÅ NYA SOVHÖRNAN
Jobbat heldag denna lördag, men imorgon väntar sovmorgon till 13, sedan ett kort tretimmars-pass innan vi ska ut på kalas för en av mina yngre kusiner. Så skönt att få ha en lugn söndagsmorgon med sambon, gofrukost och mys, har knappt hunnit med något av de ovannämnda på senaste tiden då både jag och Patrik har jobbat ungefär var eviga helg.
 
Bjuder på ett kollage av mina senaste tagna mobilbilder. Ger er också en liten tjuvglimt på vår nya fräscha sovhörna och det nya soffbordet!
 
#1 - Sarah

Skönt me en så lång sovmorron :)
Kul o få se hur de ser ut hos er :)

#2 - Enya シ

Åh mysigt :o

#3 - Nathalie Tegelstam

åh så fint!! :) kram

#4 - Amanda CL

jag har en liknande soffa :)

sv: ja :D Dock sov jag hela dagen igår :P

#5 - Jeanette

Vad mysiga bilder :)

#6 - Skogsraah ☾

Så mysigt!

#7 - Linneaa

Ser mysigt ut och fint bord! :)

sv: Ja, det är det verkligen! :D

#8 - Viktoria Eriksson

så snyggt! :)

#9 - Isabella

åh vad mysigt!

#10 - Erica

Härligt att du fick sovmorgon idag! =)

#11 - Erica

Jättefin inrett! :} Gillar verkligen bordet, snyggt men enkelt.

#12 - Beatrice Johansson

Så otroligt mysigt det ser ut:)
sv: Ja, verkligen:) Kramisar

#13 - Linnea

Åh, ser ju jättefint ut!

#14 - Jessy

Åh, va fint ni har det!

#15 - ISA

låter som en perfekt jobbdag med 3 timmar ;) vilka mysiga bilder också! hoppas söndagen är jättefin sötnos!

#16 - NICOLE

Men vad kul att få se lite ifrån ert hem :D Ser jättefint ut!
SV: Ja såå mysigt :)) Jag har / har haft en superhelg :)

#17 - Cassandra Haraldsson

Fint!

#18 - JoJo

men så fina bilder! vad fint ni verkar ha hemma hos er! :D

sv; du har tur som har en sån snäll pojkvän! :D jag köpte mig en egen bomberjacka igår från ruth & circle :D

låter som att du har haft en bra helg trots en del jobb :) jag har umgåtts med folk, shoppat och tränat i helgen och snart ska jag iväg till en kollega och fika med resten av kollegorna :)

hoppas du får en fin kväll finins! kramar <3

#19 - Pauline

vad fint och mysigt! :)

#20 - linah

va fint:D

#21 - Carolina Thoor

Tråkigt att jobba så mycket helg! :/ inte alltid så kul, men bra att ni tajmar in varandra i alla fall :D

Sv; så är det ju. Alltid skönt att få sova ut lite extra :D

#22 - Lucy

Vilket fint soffbord ni har :D

#23 - sara

gott :)

#24 - Liborius

Åh så fint!

#25 - CAICAIS.BLOGG.SE~

Så mysigt!

#26 - SOFIA

Åh så mysigt! :)

#27 - Josefine

Så fint!!

#28 - EMMA

Ååh så fina bilder!!

#29 - Netti Starby

Åh vad fint! Kram

#30 - Liene Svärd

Ser härligt ut :)

#31 - N

Fint!!

#32 - Matilda

Åh så mysigt det ser ut!

#33 - MADDISENJ.SE

Jo det gick bra på gymmet när jag väl kom dit ;) så,mysigt ni har det

#34 - Caroline - 4barns mamma utomlands

Åh vad mysigt det ser ut!
Vilket fint bord, vart har du köpt det?

#35 - Cajsa

tackar snygging! :) <3

#36 - Josefine

Gillar soffbordet :D

#37 - Natalie Salazar

ser riktigt mysigt ut det där :)

#38 - Amanda

Ser jättefint ut :) Mysigt!

#39 - Jessica

Vad mysigt det ser ut! Sängkläderna var superfina, vart är det köpta?

#40 - Angelica

Det ser fantastiskt mysigt ut!

#41 - Emelie Andersson

Vilka mysiga bilder:)

#42 - Amanda

Lät jätte mysigt, skulle också behöva en lång söndagssovmorgon med gofrukost! =)

#43 - Sarah

aaa det var skönt

#44 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Det blir sååååå snyggt hemma hos er, tänk när allt är klart. Wow, så vackert det kommer bli!! :)