JOHANNA UTTERBERG - FÖRSÖKER FINNA NÅGON SLAGS BALANS

Johanna Utterberg

FÖRSÖKER FINNA NÅGON SLAGS BALANS
Gjort i ordning en ordentligt bricka med frukost innehållande två smörgåsar, ett glas yoghurt med müsli, en croissant och ett glas juice. Laddar upp för dagens jobbpass här hemma i lugn och ro, samtidigt som jag känner att jag har myror i hela kroppen och absolut inte har andning till att sitta still, men jag vet att jag måste öva på att få ner pulsen de stunder jag faktiskt inte jobbar. Den där balansen, att den ska vara så svår att få in i livet!!
 
Imorgon har jag en ledig onsdag att se fram emot, samt firande av pappa som fyller år, så vi ska iväg på kalasfika på kvällen. Det blir mysigt med lite sånt mitt i veckan!
 
 
#1 - Cassandra Haraldsson

Så gott det ser ut! :)

#2 - rememberthiis.blogg.se

Gott :)

#3 - Malin Thorell

Va skönt med en ledig dag mitt i veckan :)

svar: Tack så jättemycket :D
Precis! Lite frost på morgonen gör inget om solen kommer fram snabbt på morgonen, men snö behöver vi inte ha mer denna vår tycker jag!

#4 - VERONICA - fashionblog

Jadu.. den där jäkla balansen! Att det ska vara så svårt, känner verkligen igen mig i det du skriver!! :)

#5 - jessy

Grattis till din pappa! :)

#6 - Linn Strömberg

Lät som en otroligt god frukost!

#7 - Amanda CL

kul med kalasfika :) skönt med ledigt också :)

#8 - Lucy

Hoppas myrrora försvinner och du får lite lugn i kroppen :)

#9 - Emma Grann Fotografi

Härligt med lite ledigt också :)

#10 - Caroline

Låter som en mysig dag!

#11 - Josefine

Mums ser gott ut!

#12 - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Hoppas verkligen onsdagen blir toppenbra, låter så mysigt! :D Kram

#13 - Elsa

Åh vilken fin bild! :)

#14 - Emelie Andersson

sv: del 1 är uppe nu så man kan se en del av inköpen iaf :)

#15 - N A T H A L I E

Mums va gott! :) kram

#16 - ISA

Lova att njuta och ta det lugnt imorgon!??? vara i nuet osv? ;) haha kram

#17 - Gabriella

Åh såå gott!! Kram på dig

#18 - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Vad gott det såg ut :).
Svar: ja jag kände att det var lika bra, även om jag misstänkte en förkylning. Man känner sig så hjälplös när inget funkar för hennes hosta

#19 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Mums vad gott det ser ut :)

#20 - Tilda Barkselius

Frukost är bästa maten, lät som din var otroligt god!

#21 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så gott det ser ut :). Hoppas du får till lite balans :)

#22 - Jeanette

Låter som en riktigt god frukost :)

#23 - NICOLE

Jadu den där balansen den kommer och går lite :) Men det kommer ordna sig =)

#24 - ajlimullersandvik.blogg.se

Vad skönt att du är ledig idag :)

#25 - Sarah

Va mysigt o roligt me födelsedagsfirande :)

#26 - Ewelina

Så fin bild!

#27 - miningalinn

Grattis till din pappa!:D

#28 - Terese

Åh önska jag också kunde käka frulle när jag vaknade.. Men går ju inte haha!

sv: Men visst är dem inte jättefina!
Kram

#29 - CAMILLAESI

vad gott :D

#30 - Louise

Mums!

#31 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad skönt att du tog det lungt innan jobbet! :) Sjukt mysigt med kalas ju, hoppas det blir bra!

#32 - FannyFredrica - [Fotografering]

Lät som en bra start på dagen! Och det där med balans är inte alltid så enkelt!

#33 - Alice

Åh vad gott!!

#34 - Liene Svärd

Tack, kan inte få nog av att fota naturen hehe :D

Vad mysigt med kalasfika och att se fram emot allt gott! mums. Älskar fira saker, och fika. Hade det på bibelskolan idag också haha, kladdkaksmuffins, pekanpaj och brownies + mycket annat.

#35 - Ellen Gräntz

Åh vad gott med en ordentlig frukost!
sv: Tack snälla :)

#36 - Sanna

Va gott :D

#37 - Elin Hansson

Ser väldigt gott ut!! :D

#38 - Pauline Hurtig

mums!

#39 - my

Åh vad gott :D