JOHANNA UTTERBERG - EN LEDIG LÖRDAG

Johanna Utterberg

EN LEDIG LÖRDAG
Haft ett härligt dygn med lite roligheter på schemat! Jobbade kvällspass igår och åkte sedan ut till mina föräldrar för att sova över. Blev en lugn morgon med mammas nybakta frallor till frukost och en hög croissanter (min höjdpunkt i livet som ni märkt, tror jag är i Paris så fort jag sätter tänderna i en sån) och åkte sedan ner för någon timmes fotande i mosters lilla butik, som jag har längtat efter att besöka de senaste veckorna. Dels för att hon också kämpar som egen företagare och vi kan diskutera och prata om allt från bokföringsfrågor, loggor och annat företagssnack, men också för att få lite mer inspiration för fotandet och få knäppa lite bilder i en vacker miljö! Eftermiddagen ägnade jag åt en god lunchbuffé i stan med brorsan och födelsedagspresent-letande till sambon som fyller år imorgon.
 
Nu är jag hemma igen och har varit i några timmar, slöat i soffan och käkat husmanskost efter Patriks önskemål, men nu väntar företagsjobb någon timme och lite uppstädning innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag jobba ett dagpass och sen ska vi såklart fira min 25-åring med middag ute, det ser jag fram emot!
 
 
#1 - Matilda Berlin

Men herre så mysigt det låter! Hoppas du får en fantastisk kväll! Kram <3

#2 - Caroline

Så härligt det låter! :)

#3 - Matilda Johansson

Låter supermysigt! Grattis till din kille :)

#4 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Låter underbart ju :D

#5 - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Ha en fin söndag :)

#6 - Celine

Låter som en bra dag! :D

#7 - Tuva Björnwall

härligt, hoppas din söndag blir bra!! :D

#8 - JoJo

låter som att du har haft en bra ledig lördag :)

sv; hihi aaw, vad glad jag blir att du också tycker att skalet är så jag ^^

ja men du säljer ju massa fina saker! :D

tack fina du! jag ser inte framemot operationen på tisdag men är skönt att få det gjort och jag hoppas att jag inte behöver göra om det flera gånger sen.
ja jag älskar min nya bil. tycker att det är mycket roligare att köra nu! :D

vad skönt att nästa vecka kommer bli lugnare för dig. :) förstår att du ser framemot det!

ja men ibland blir det så att livet kommer före och att man inte hinner med bloggen och så får det vara också. hoppas att du har en fin helg! :) kramar <3

#9 - ISA

Men guuud så perfekt dag, verkligen full rulle men mysig! hoppas du haft en fin helg och är laddad med energi! Kram

#10 - Gabriella

Låter som en riktigt bra helg!! Kram

#11 - Malin Thorell ♔

Va skönt med en ledig lördag och jättefin bild :)

svar: Tack :D
Kan tänka mig det :)

#12 - ISABELLA

Låter härligt! :)

#13 - MALIN

Vilken fin bild! Ääääälskar skeden :) Kram

#14 - Netti Starby

Åh vad underbart med nybakade frallor :-D Kram

#15 - Emelie Andersson

Så mysigt att rå sova över hon sin mamma! :)

Sv: ja men eller hur, sen är det många födelsedagar att fira och det tycker jag om :)

#16 - VERONICA - fashionblog

Ååååh! Croissanter är ju det bääästa bästa bästa!! :) Mums! Ha en fin måndag!

#17 - Carolina Thoor

Snällt av dig att hjälpa din moster med fotograferingen. För antar att det är för hennes egen skull? :D

Sv; jo tack, min söndag har varit jätte bra! Ja, helt underbart med värmen :D

#18 - my

Lät som en trevlig dag :D

#19 - Pauline Hurtig

vad härligt!