JOHANNA UTTERBERG - CALENDAR 16/17

Johanna Utterberg

CALENDAR 16/17
Jag bestämde mig helt enkelt för att köpa en ny kalender nu till hösten, dels för att jag känner att jag börjar på ett nytt kapitel i livet (dels avslutar jag mitt jobb på Coop snart och sen så har jag ju startat upp min egna verksamhet inom Forever), samtidigt som jag vet att det är motiverande och betydligt roligare att skriva in massa planering i en helt ny almanacka. Det blev en beige-färgad, eftersom jag är helt upp över öronen förälskad i den naturliga looken!
 
Tänk att det redan är måndag igen, jag jobbar som tur är endast måndag och tisdag innan jag sedan är ledig resten av veckan. Jag har lite kul inplanerat, bland annat restaurangbesök med Madde&Emmie, shopping med mamma, några fikabesök med släkt och vänner och min egen födelsedag är på fredag. Det blir en bra vecka!
 
 
#1 - Misstossequeen

Fin :)

#2 - Matilda Berlin

Guu så fin! Jag har också beställt hem en som börjar nu med September månad. Dags för en nystart =) Kram!

#3 - Dixi Wonderland

Så härligt med nystart, speciellt nu inför hösten tycker jag :D

#4 - Jasmine

Att införskaffa en ny kalender är något av det bästa jag vet. Kul att du har så mycket roligt att fylla den första veckan med. Önskar dig framgång och lycka!

Svar: Tack för orden.

Kram

#5 - Caroline

Så fin den var!!

#6 - Frida

Ja riktigt gott! Jag gillar också att skaffa nya kalendrar eller skrivböcker när jag känner att jag behöver en ny start med någonting :)

#7 - Julia Svensson

Åh så fin kalender!!

#8 - Tilda Barkselius

Åh vilken snygg!!!

#9 - MALIN

Vilken snygg kalender! Kram

#10 - Gabriella

Skulle också behöva en ny kalender, såå fin!!

#11 - Christine's Stories

Lät som en härlig vecka väntar dig. Kul! Jag har också lite roliga saker inbokade som jag ser fram emot.
Bra med kalender då också så man inte glömmer något. Jag har också köpt en ny kalender. Glömmer dock att skriva in mina möten och grejer, haha. Får ta mig tid till att göra det ikväll innan jag lägger mig :)

#12 - Sandie

Kalender är så viktigt och så bra, klarar mig inte utan min ;)

#13 - Mirre

Ja dagarna, veckorna och helgerna bara ramlar på. Samt så snygg kalender

#14 - Angelix

Skönt med en nystart!!

#15 - VERONICA - fashionblog

Åh det är en sån härlig känsla, en helt ny kalender ger ett sånt härligt pirr tycker jag. Älskar att skriva ner, planera upp och ha allt framför mig! Underbart! :)

#16 - Julia Svensson

Ha en fin kväll!!

#17 - Amanda

Vilken fin kalender :D kram

#18 - Emelie Andersson

Låter som en bra vecka med roliga planer! :)

#19 - Katya

Super fin kalender !! Behöver också en !

#20 - moamedalicia.blogg.se

Det gjorde du rätt i jag älskar också dom färgerna 😍

#21 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det här låter ju strålande! Jag älskar att inreda ny kalender, det är roligt :D :D

#22 - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Måste också införskaffa mig en ny inför nästa år! Dags för inskolning m.m av lillan då så bäst att hålla koll

#23 - Ramona

Perfekt med en ny snygg kalender :) Spännande med förändring i livet. Kommer bli toppen detta <3 Kram och ha en fin dag

#24 - Ellen Gräntz

Jättefin! Älskar att skriva ner allt i en kalender, klarar mig typ inte utan min.

#25 - NICOLE

Jag hade aldrig klarat mig utan en kalender, lätt bästa köpet som jag gör varje år ;) Den räddar mig många gånger :)
SV: Eller hur, livet tar in en på konstiga spår ibland men det är bara att hänga med för det kan ju bli hur bra som helst :D Och ÅÅ tack! Du är alltid så himla snäll!! Kram och ha en superbra tisdag!

#26 - Misstossequeen

Hoppas du får en fin dag 🌸

#27 - Caroline

Åh behöver också ny kalender! =)

#28 - Jeanette

Låter som en riktigt bra vecka :)

#29 - ZTINAS

Men åh vad snygg!!

#30 - Frida

Ja riktigt kul, går väldigt sällan ut och dricker drinkar så när man väl gör det blir det extra roligt :)

#31 - Frida

Ja riktigt kul, går väldigt sällan ut och dricker drinkar så när man väl gör det blir det extra roligt :)

#32 - Henrik Olsson

Jag behöver också en ny kalender, då min gamla är spårlöst försvunnen!!

#33 - Terese

Supersnygg kalender fina du! Älskar nya kalendrar!

sv: Tack så supermycket!!
Kram

#34 - Josefine

Så fin :D Skulle nog egentligen också behöva införskaffa mig en kalender :)

#35 - Pauline Hurtig

jättefin!

#36 - Amanda CL

snygg kalender :D
jag tänkte också köpa en, men har inte hittat någon jag tycker ännu. så funderar på göra en egendesignad, men får se
grattis i förskott!!!

sv: samma här! :D
det förstår jag!

kram

#37 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så bra anledningar till att skaffa en ny kalender. Älskar utseendet på kalendern! :)

Svar: Eller hur?!! :) Tack snälla, jag gillade den också väldigt mycket! :)
JOHANNA UTTERBERG