JOHANNA UTTERBERG - HELLO MONDAY

Johanna Utterberg

HELLO MONDAY
Måndag. Igen. REDAN?! Led av rejäl söndagsångest igår. Det här skulle egentligen vara min sista vecka på jobbet efter min uppsägning, men jag har gått med på att ta några pass i september också för att underlätta för chefen medan han fördelar schemat över resten av hösten samtidigt som jag överleva ytterligare en månad utan att direkt börja slösa av mina sparpengar. Men sen så! Den här veckan har vi lite kul och se fram emot, jag längtar bland annat redan till torsdagskväll då vi ska umgås med Emmie över middag, hemmalagret ska jag gå igenom och få riktig ordning inför hösten (inklusive sisådär miljontals papper som ska sorteras) och jag inväntar en jätteleverans från den nya delen i mitt företagande. Ska berätta mer om det snart, jag lovar!
 
Esther Ljusstake (kopparfärgad) - här / Marmorbox med lock - här
 
#1 - Marie

Ja det går så enormt fort, man fattar ej =D. Sedan så kan det ju vara skönt att ha lite extra pass så det ger lite extra sedan ef du slutat där

#2 - Sandie

Snygg ljusstake!

#3 - my

Vad spännande med en stor ny leverans :D

#4 - moamedalicia.blogg.se

haha jag hade också söndagsångest trots att jag har semester haha :P jag gillar verkligen kopparfärg men trist att den färgen inte passar in där vi bor nu. hoppas du får en fin kväll. kram

#5 - Sarah

aaa det har varit bra =)

#6 - Gabriella

Tänkte också REDAN?? när jag vaknade imorse och insåg att det var Måndag, tiden går föör fort..

#7 - Julia Svensson

åh så sjukt fin ljusstake!!

#8 - Misstossequeen

Tiden går så snabbt :O

Svar: Vad bra att det uppskattades :D

#9 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Sommaren gick verkligen fort. Tror jag missat din uppsägning och det var tråkigt :(. Visst hade du jobbat där länge?

#10 - Kaisa

Skönt med lite extrapass för plånbokens skull! =)

#11 - Josefine

Haha har också svårt att spara pengar... SJukt fin vas på bilden iallafall :D

#12 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så fin ljusstake :) Jag gillar måndagar för det mesta faktiskt :)

#13 - MALIN

Du är så duktig och inspirerande! Din torsdagskväll låter mysig :) Kram

#14 - Ramona

Tiden går fort men inte när man är på jobbet :( Då står det still helt klart. En dag känns som 3 *haha* Så spännande med den nya delen i ditt företag :) Lycka till med allt. Kram och ha en fin dag :)

#15 - Maja

Vilken fin header du har!

www.jaggerdigminmorgon.blogg.se

#16 - Pauline Hurtig

så fin!

#17 - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Helgen försvann i en rasande fart!

Svar; ja jag hoppas det med, hade varit roligt att gå på något som man själv inte har ordnat :)

#18 - Netti Starby

Åh den där ljusstaken i koppar skulle passa perfekt till mitt kök :-D Kram

#19 - N a t h a l i e

Tiden går verkligen alldeles för fort, helt sjukt! Ha en fin dag, kraaam finaste!

#20 - Julia Persson

Ja tiden bara springer iväg!

#21 - Frida

Visst :) Snygg ljusstake!

#22 - Sandra

Åh tiden går alltid för fort!! Ska bli spännande att få veta mer om ditt företagande!!

#23 - Henrik Olsson

Ekonomin styr tyvärr alldeles för mycket över våra liv :/

Hade det inte varit så hade man lättare kunnat unna sig en massa ledigt!

#24 - Amanda CL

kul med en ny leverans :)

sv: tack fina du :D

förstår dig! jag har aldrig jobbat helg eller röda dagar men skulle inte vilja göra det heller tror det skulle bli jobbigt att vara ledig när andra jobbar o så :/

#25 - NICOLE

Jag såg att du sagt upp dig! Så himla modig och tuff du är:) Som vågar leva ut dina drömmar och med en vilja att nå målen :D Heja dig!

#26 - Mallan

Men Gud vilka snygga och så snygga detaljer ju! Måste spana 🙊