JOHANNA UTTERBERG - JAG SKA SATSA PÅ NÅGOT JAG TROR PÅ

Johanna Utterberg

JAG SKA SATSA PÅ NÅGOT JAG TROR PÅ
Precis haft ett underbart peppande telefonmöte och känner mig nu ännu mer taggad på de utmaningar som kommer i höst! Tror verkligen på ödet emellanåt och det här att jag blev kontaktad angående att utvidga mitt egna företagande typ dagen efter att jag bestämt att jag ska säga upp mig är lite av en sån grej, det är nästan för otroligt. Därför har jag också bestämt att jag ska ge det så mycket tillbaka, jag ska satsa på något jag tror på.
 
Lite ledsen är jag dock att jag inte har möjlighet att vara på FORMEX-mässan, det var ett av mina stora mål för året och för att kunna hitta ytterligare några leverantörer till StyleMood, det handlar ju om att expandera successivt och då är just en inredningsmässa perfekt för att dels hitta nya kontakter men också för att kunna se marknadens utbud bland produkter. Dessutom skulle jag och mamma göra det till en grej att göra tillsammans, eftersom jag som ensam företagare säkert behöver råd och medtycke i vissa frågor angående att ta in någon typ av produkt eller vill höra en kunds åsikt (mamma är ju en av mina storkunder och glad är jag för det). Men nej, istället jobbar jag här hemma på ön och snyftar till andras bilder från mässan.
 
Som sagt, här går jag och längtar till helgen. Oj vad vi ska mysa på fredagskväll då Patrik har överlevt sin första vecka på jobbet efter semestern och jag har krigat mig igenom fyra veckor som butikschef. Då blir det en repris har charkisbrickan som vi smaskade i oss förra veckan!
 
Skärbräda - stylemood.se / Ljusstake - Butik Landa
 
#1 - Denise

Roligt att höra!

#2 - MALIN

Chark-brickan ser inte dum ut! Det är min nya favorit-rätt! Kram

#3 - N A T H A L I E

Åh vilken härlig inställning, heja dig! Kraaam

#4 - Dixi Wonderland

Va roligt att samtalet gick så bra. Blir så nyfiken över vad som kommer dyka upp här näst :D

#5 - Elsa

Vilken fin bild! :)

#6 - Christine's Stories

Synd med FORMEX-mässan, men kul med affärsmöjligheterna! Ofta kommer det goda med det onda ;) Glad för din skull!

Och de där charkuterierna ser riktigt goda ut!

#7 - Netti Starby

Någon gång måste du bara till FORMEX-mässan och det hoppas jag verkligen! Kram

#8 - Gabriella

Åh så härligt med en sånt telefonmötet!!

#9 - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Nästa gång kommer du garanterat att vara med på FormX :)
Svar; ja det är mysigt men samtidigt lite läskigt haha

#10 - Mirre

Synd att du inte kom iväg på FOMRMEX mässan, förstår det känns lite, men tyvärr kan det ju bli sådär

#11 - Julia Svensson

Åh så snygg skärbräda!!

#12 - moamedalicia.blogg.se

wow, vad skönt att känna att du är taggad <3 kul att läsa. hoppas det kommer gå bra för dig i höst :D

#13 - Sanna

alltså charkisarna!!!! <3

#14 - Misstossequeen

Vad gott 😊

Svar: Ja det är viktigt 😊🌸

#15 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad kul, lycka till! :D

#16 - Matilda Berlin

Jag tror helt klart att det är ödet och ett stort bevis på att du gjort rätt beslut! Det handlar om att göra något man brinner för och älskar, annars blir vardagen outhärdlig och inte värd särskilt mycket. So you go girl! <3

#17 - NICOLE

Början på inlägget låter ju såå grymt :D Hoppas allt går vägen för dig :D Synd dock att du inte kunde gå på Formex men det kommer fler chanser :) Kram

#18 - Henrik Olsson

Du kanske får möjlighet att närvara på mässan nästa år? :)

#19 - Frida

Tack :) ååh vad kul! Jag tror verkligen på ödet ibland, speciellt när det händer sånt.
Formes mässan är riktigt rolig! Har inte varit där på flera år nu men brukade hjälpa Broste i deras monter på Formex

#20 - Sandra

Men nästa år kanske du kan åka? Låter som att du kommer att ha en superspännande höst!

#21 - Jeanette

Vad härligt att du är så taggad på hösten och låter ju verkligen toppen att du får satsa på något du tror på! :)

#22 - Isabella

vilken fin bild!

#23 - Carolina Thoor

Synd med mässan. Men jag hoppas för din skull att allt kommer att gå bra med företaget och att du till nästa år kommer att sitta på den här mässan! :)

Sv; ja, det är den verkligen och det tycker jag absolut att du ska göra! :)

#24 - ajlimullersandvik.blogg.se

jättebra jobbat!! Heja heja dig! Du är så himla cool som satsar :D

#25 - Kattis

Mums vad gott och himla kul att du ska expandera! Så kul att du verkligen satsar fullt ut!☺

#26 - JoJo

men åh vad jag blev sugen på tapas nu när jag ser den där bilden :D

sv; vad kul att du tycker det, det värmer att höra ska du veta :) ja jag hoppas att jag är tillbaka i alla vardagsrutiner helt snart igen ^^

jag tycker absolut att du ska unna dig någon egenlyx nu i höst, det är du så värd efter allt jobb och slit i sommar ;)

härligt att höra tjejen! :) jo tack, min första arbetsvecka har börjat helt okej faktiskt. känns lite i kroppen bara att man är ovan att jobba igen xD haha! så det är lite skönt att det redan är fredag imorgon :P kramar <3

#27 - my

Vad roligt att du kommer utvidga företaget :D

#28 - Josefine

Förstår att du längtar efter eran myskväll :D<3

#29 - Amanda

Åh vad roligt! :D

#30 - Pauline Hurtig

muums!