JOHANNA UTTERBERG - SOMMARKVÄLL I HAMNEN

Johanna Utterberg

SOMMARKVÄLL I HAMNEN
Förlåt kompisar, men verkligheten kom ifatt och jag behövde två dygn från datorn för att hinna annat och sova tidigt efter de tidiga pass som jag jobbar just nu. Vill på riktigt att det bara blir helg så att jag kan få vara ledig och göra något roligt med sambon som har semester, men det känns ännu långt dit! Nu är jag hemma efter mitt arbetspass, jag har ju börjat mina tre veckor som butikschef och läget är under kontroll vill jag påstå! Har dock träningsvärk i hela ryggen och rumpan efter att ha varit ute och åkte badring efter båt med Patrik och hans brorsa igårkväll, men oj vad kul det var! 
 
Vill passa på och tacka för era gulliga kommentarer angående mina tags (blir så glad att ni gillar dem så mycket, lovar att jag ska klura på fler). Ännu roligare är det förstås att ni gillar mina bilder och att ni tipsar om fler saker ni vill se i bloggen, jag försöker hänga med så gott jag kan. Någon av er undrade lite hur atmosfären ser ut just kring där jag bor, så jag kan ju meddela att bilderna nedan är alltså här ifrån Slite där vi bor!
 
 
#1 - Marie

Man behöver data/bloggfira dagar emellanåt, hade jag igår, och visst man har mycket man ska ta ikapp, men charm det med.

Så härliga bilder,

#2 - Miss Baby Peaches

Vilket härligt ställe!

#3 - Alice

Sommarkvällar i hamnen är ju det bästa!

#4 - Julia

Åh gud vad mysigt

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

Slite visar sin vackraste sida! Jag är glad att du som butikschef har läget under kontroll. Stort grattis åt allt ditt slit som ger utdelning <3

Svar: Tack!! <3<3<3
JOHANNA UTTERBERG

#6 - Jennifer Queen

Så mysigt! :)

Svar: Ja jätte bra och uppskattad present :D

#7 - my

Vad roligt att du är butikschef! :D Superfina bilder :)

#8 - NICOLE

Förstår att det är mycket nu.. Duktig du är som tar på dig ett sådant uppdrag, och jag är säker på att du gör ett fantastiskt jobb :D kram fina!

#9 - Gabriella

Fiiiina bilder!!

#10 - Tilda Barkselius

Ibland behöver man en paus från allt bara, otroligt vackra bilder du tagit!

#11 - Henrik Olsson

Man behöver ta tid för sig själv ibland för att orka! :)

#12 - Gubben http:// mhats.blogg.se

Ser skönt och härligt ut. Bra blogg.

#13 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt att bara få vara ledig ibland :)

#14 - Julia

Så fina bilder! :)

#15 - Caroline

Vilka härliga bilder! Ser så nice ut med båt =)

#16 - Matilda Berlin

Men åhh va kul! Jag tror inte att jag har gjort det sen jag var typ 10, men jag minns att det var sååå kul!

#17 - Ramona

Underbart :) Så härligt att bo på Gotland. Vilken dröm. Nästa år kommer vi tillbaka dit :) Njut av dagen raring <3

#18 - Dixi Wonderland

Men lägg av va fint! Roligt med fler bilder också :D

#19 - Pauline Hurtig

så härligt med båt!

#20 - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Men åh vad härligt! :)
Svar; ja ska bli jätteskoj med bloggmiddagen :)

#21 - Josäfin Andersson

Åhhh vad mysigt!! :D

#22 - Carolina Thoor

Vilka fina bilder! Och låter roligt att få åka badring haha :D
Hoppas att dagen idag och dagen imorgon går fort över, så att du har hela kvällen samt helgen tillsammans med din sambo!

Sv; ja, det är alltid roligt med att få hem en massa nytt! :)

#23 - Netti Starby

Ibland behöver man få tid för annat och du gjorde rätt i att ta en paus! Kram

#24 - Amanda CL

kan vara skönt att vara ifrån datorn ibland, kan jag tycka! Har behövt en sån period rätt länge nu. Hjärnan har liksom "strejkat" mot att läsa och skriva och titta på saker på datorn :P

ser härligt ut :)
Kul att var lite chef ;)

sv: ja va riktigt skönt :D

#25 - Kattis

Ser ju helt undetbart ut där ni bor lär jag säga!:) vi får hålla tummarna för att sista arbetsdagen på veckan går fort så du kan ta helg sen!:)

#26 - Kattis

Ser ju helt undetbart ut där ni bor lär jag säga!:) vi får hålla tummarna för att sista arbetsdagen på veckan går fort så du kan ta helg sen!:)

#27 - Isabella

vad mysigt!