JOHANNA UTTERBERG - ANNANDAG JUL

Johanna Utterberg

ANNANDAG JUL
- I samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Vilken jul vi har haft! Det har varit så mysigt, jag/vi har fått så fina julklappar av familjerna och det har varit så härligt gott i dagarna två. Vi är nyss hemkomna efter ett dygn ute hos mamma och pappa då vi firade juldagen tillsammans med dem och mina mostrar med familjer igår, så nu är vi lagom möra. Patrik ska jobba natt hela veckan från och med ikväll, men i övrigt så tänker vi ha lugna mellandagar utan massa måsten och saker att göra.
Jag ska dra igång StyleMood's mellandagsrea inatt (så kika gärna in där, www.stylemood.se) och jag hoppas såklart få packa en massa beställningar innan nyår till mina kunder! Dessutom ska jag se till att uppdatera webshopens layout med lite fina och nya bilder inom det närmaste.
#1 - MALIN

Du har verkligen slagit in dina julklappar så fint! Kram

#2 - NICOLE

Låter hur härligt som helst, och så skönt med lugna dagar nu utan måsten och tider att passa :) Kram på dig

#3 - Netti Starby

Åh vad fint och jättefina paket! :-D Kramis

#4 - Gabriella

Åh så roligt med mellandagsrea!! Fina bilder :D

#5 - Flisan

sv: tack detsamma :D

#6 - Ida Lindborg ♡

Så fiint :)

#7 - Mirre

Du har så inspirerande bilder, och god fortsättning till dig

#8 - Therese

Ska genast in och kika :)

#9 - Shahrzad Garoosi

mysigt

#10 - HTTP://nouw.com/carroat

Så härligt ni haft det :)

#11 - Longevity - en blogg om hälsa

Tack, ja det blir bra :-)

#12 - Matilda Berlin

Åhh vad härligt det låter! Kram finaste du! <3

#13 - ajlimullersandvik.blogg.se

Ja färgstark personlighet har jag, och färgstarka blogginlägg blir det på köpet så att säga! ;)

Åh så kul med mellandagsrea, äääälskar att shoppa!

#14 - Pauline Hurtig

vad härligt!

#15 - Jessica

Vilka superfina julbilder :D

#16 - NICOLE

SV: Jobbigt med shoppingförbud ;) Jag är jättenöjd med mina köp :) Kram

#17 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, vilken vacker julgrann ni har! :) Vad mysigt att åka till din familj att fira julafton! Hoppas du haft en otroligt bra julhelg och att du fått fina julklappar, det är du värd!! :)

Svar: Tack snälla du <3 Jag hade verkligen en mysig julhelg, hoppas du också har haft det vännen! :)
Johanna Utterberg